Hjælp ? !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2011

Janni.

Sukiie skriver:

Ja det ved jeg ikke hvorfor de ikke gjorder,  Jeg tænker a hun er 2-4mdr henne

I mine øjne virker det uansvarligt, undskyld - jeg ved godt det er din veninde men alligevel...........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2011

Cindy91

Secrets skriver:

Hvis hun er så langt henne, at hun skulle kunne mærke spark uden på maven tror jeg, at det er meget usansynligt en graviditetstest ville være negativ. Selv de, der tester meget sent, kan som regel teste på det tidspunkt hvor man kan mærke spark udefra. Tænk, de fleste oplever jo først spark indefra fra 16. uge, og udefra er først noget senere! Så hun har nok bare taget på, og jeg kan også mærke det dunker, hvis jeg ligger hånden på min mave, men det er altså bare min egen puls, der gør det

Ja, Det har du self ret i, tak for svaret

Anmeld

23. april 2011

Wimmie

Stating the obvious... hvis hun er gravid går det jo ikke væk af sig selv ved at hun venter med at få et svar. Det kan godt være hun er nervæs for svaret, men det bliver hun jo ikke mindre gravid af - til lægen med hende med det samme

Anmeld

23. april 2011

Cindy91

Janni. skriver:

I mine øjne virker det uansvarligt, undskyld - jeg ved godt det er din veninde men alligevel...........

DU skal da ikke undskylde 

Anmeld

23. april 2011

Cindy91

Wimmie skriver:

Stating the obvious... hvis hun er gravid går det jo ikke væk af sig selv ved at hun venter med at få et svar. Det kan godt være hun er nervæs for svaret, men det bliver hun jo ikke mindre gravid af - til lægen med hende med det samme

Nej self gør nu ikk det
Tak for svaret 

Anmeld

23. april 2011

Janni.

Sukiie skriver:

DU skal da ikke undskylde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.