Hjælp ? !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.165 visninger
15 svar
0 synes godt om
23. april 2011

Cindy91

Tror min veninde er gravid, ?
Hun har ikke været på P-Piller i noget tid nu, men nu står jeg og tænker at hun måske er blevet gravid :/ Hendes mave er vokset, Brysterne er blevet støre(hun er vokset en str.) Og når vi har hånden på det nederste på hendes mave (under maven) er det lige som om at der er noget, Det er som om at det "banker" ligesom om at der er en form for puls/ et spark ?
Hendes mave er også meget rund, og det hele sider kun på midten at maven, Hun tisser bla. også hele tiden.
Hun er godt nok haft hendes mens, men ikke så meget som normalt, (Jeg blødte selv om jeg var gravid, så fant først ud a det i 5. mdr)
- Kan hun evt. være gravid ? hun tør ikke at gå til lægen da hun er bange for relsultatet ? :/
Jeg er selv mor og jeg har påfornemmelse at hun gravid, da hendes mave ligner den jeg havde da jeg vær nogle mdr henne ?
- Håber på Hurtigt svar  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2011

L.J.L

Der findes en smart ting der hedder en graviditets test og den kan købes på apoteket

Anmeld

23. april 2011

Kief31

Få hende til at tage en test, de kan købes for en 20'er i Rema

Anmeld

23. april 2011

Cindy91

Har vi gjort, en var negativ(den første og den anden var ugyldig

Anmeld

23. april 2011

Mor til Mike

Sukiie skriver:

Har vi gjort, en var negativ(den første og den anden var ugyldig

Så hun måske bare taget på i vægt. Ellers er der ikke andet for end at få taget en blodprøve ved lægen.

Anmeld

23. april 2011

Janni.

Tag endnu en test, og afsted til lægen med hende. Hvis hun er gravid så kan hun ikke gøre så meget - ihvert fald ikke hvis hun er langt henne

Anmeld

23. april 2011

Janni.

Og hvis hun var bange for at blive gravid, hvorfor så ikke bruge beskyttelse ved sex? Ja jeg spørger nok bare dumt 

Anmeld

23. april 2011

Frøken J.

Hvis hun er så langt henne, at hun skulle kunne mærke spark uden på maven tror jeg, at det er meget usansynligt en graviditetstest ville være negativ. Selv de, der tester meget sent, kan som regel teste på det tidspunkt hvor man kan mærke spark udefra. Tænk, de fleste oplever jo først spark indefra fra 16. uge, og udefra er først noget senere! Så hun har nok bare taget på, og jeg kan også mærke det dunker, hvis jeg ligger hånden på min mave, men det er altså bare min egen puls, der gør det

Anmeld

23. april 2011

henh01

I må prøve at købe en ny test og tage den. Og gerne hurtigt, for hvis hun er uønsket gravid og gerne vil have en abort, så er tiden lidt imod hende.

Anmeld

23. april 2011

Cindy91

Janni. skriver:

Og hvis hun var bange for at blive gravid, hvorfor så ikke bruge beskyttelse ved sex? Ja jeg spørger nok bare dumt 

Ja det ved jeg ikke hvorfor de ikke gjorder,  Jeg tænker a hun er 2-4mdr henne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.