Hysterisk og rasende gal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2011

Koen.

lisesp83 skriver:

Her hjælper legetøj på puslebordet ikke. Og prøver jeg på, at kilde eller aflede hendes opmærksomhed, så slår hun, eller skriger.

samme her, jeg kan aflede nok så meget og prøve at lege hende igennem pusle-tiden, men hun går os bare amok og sparker og bider

Til trådstarter: Lærke er 13 mdr (14 mdr om 6 dage) og hun er præcis som du skriver!!! her skal intet til før hun går i banan og flejner helt af har ingen råd men vil bare sige u ikke er alene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

lisesp83

Noneother skriver:

Jeg håber bare det går over snart. Har taget mig selv i at tænke over om mon "den" kan byttes

Hold da op det kan være hårdt engang imellem.  

Jeg må indrømme, at jeg idag har tænkt: Godt hun skal i dagpleje i morgen. For ja, det er virkelig hårdt.

Misforstå mig ikke. ELSKER hende, men for dælen da.

Anmeld

5. juni 2011

lisesp83

Tanja. skriver:

samme her, jeg kan aflede nok så meget og prøve at lege hende igennem pusle-tiden, men hun går os bare amok og sparker og bider

Til trådstarter: Lærke er 13 mdr (14 mdr om 6 dage) og hun er præcis som du skriver!!! her skal intet til før hun går i banan og flejner helt af har ingen råd men vil bare sige u ikke er alene

Præcis, intet hjælper.

Idag begyndte jeg at synge: Jeg ved en lærkerede. Men så skriger hun sku bare højere end jeg synger.

Skønt syn tror jeg.

Anmeld

5. juni 2011

Koen.

lisesp83 skriver:

Præcis, intet hjælper.

Idag begyndte jeg at synge: Jeg ved en lærkerede. Men så skriger hun sku bare højere end jeg synger.

Skønt syn tror jeg.

haha vi synger præcis samme sange, gad vide om det er sangen men ja, man kan sku nogle gange føle sig lidt dum nå man står og synger for et skrigende barn

Anmeld

5. juni 2011

lisesp83

Tanja. skriver:

haha vi synger præcis samme sange, gad vide om det er sangen men ja, man kan sku nogle gange føle sig lidt dum nå man står og synger for et skrigende barn

Haha ellers måske tænker de: STOP med at synge, det lyder af bæ moar.

Anmeld

5. juni 2011

Koen.

lisesp83 skriver:

haha det må være det

Anmeld

5. juni 2011

2721

lisesp83 skriver:

Haha god kommentar, den tanke har også strejfet mig, her sang vi også en Lærkerede end til den blev skregt ud.
Når din datter slår og sparker og du siger av eller ligende, griner hun så af dig? Det gør Charlie nemlig og nøj hvor det irritere mig

Anmeld

5. juni 2011

lisesp83

Puslingen skriver:

Haha god kommentar, den tanke har også strejfet mig, her sang vi også en Lærkerede end til den blev skregt ud.
Når din datter slår og sparker og du siger av eller ligende, griner hun så af dig? Det gør Charlie nemlig og nøj hvor det irritere mig

JA!! Hun er såå fræk, kan jeg sige dig.

Hvis hun ligger på puslebordet, og hun sparker, og jeg tager fat i hendes ben, og siger av, det vil mor ikke have. Så griner hun.

Mage til frækhed.

Anmeld

5. juni 2011

Noneother

lisesp83 skriver:

Jeg må indrømme, at jeg idag har tænkt: Godt hun skal i dagpleje i morgen. For ja, det er virkelig hårdt.

Misforstå mig ikke. ELSKER hende, men for dælen da.

Yes. Tak gud for dagpleje.
Jeg elsker ham skam osse højere end livet, MEN.. På de sidste par dage har han præsteret at flække læben på mig 2 gange. Han bider igennem, og han slår!
Forleden vækkede han mig ved at han havde taget min mobil, og så tæskede han den ellers bare ned i tindingen på mig. = hovedpine i 3 dage.

Det er bare en fase, Det er bare en fase, DET ER BARE EN FASE....

Anmeld

5. juni 2011

2721

lisesp83 skriver:

JA!! Hun er såå fræk, kan jeg sige dig.

Hvis hun ligger på puslebordet, og hun sparker, og jeg tager fat i hendes ben, og siger av, det vil mor ikke have. Så griner hun.

Mage til frækhed.

Ja, det er møg frækt. Charlie kan også finde på at slå mig med sit legetøj m. m. Og når jeg siger griner han som en flækket træsko, det er virkelig en træls opførsel. Hans farvorit er at hive hår ud af hovedebunden på mig mens han griner højlyd når jeg vrider mig i smerte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.