Min pige på 13 måneder får nogle raseriflip for tiden, det er mest når hun skal skiftes eller have tøj på/af. Hun går helt bananas og skriger, knurrer slår og sparker alt hvad hun kan for derefter at græde helt ustyrligt. Jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre mere, hun er ikke til at skifte og hun spræller drejer rundt, bliver spændt som en bue og er helt uhåndterlig. Det er et mareridt, for hun bliver jo helt ulykkelig også. Jeg prøver at gåre pusletiden så hyggelig som muligt, men det er meget svært. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre.
Det samme sker, hvis jeg stopper hende i noget hun ikke må, f.eks. kravle på trapper, jeg tager hende ned og siger, at det må hun ikke, og så er der ramaskrig igen, hun smider sig på gulvet og hyler og sparker og slår rundt med armene, jeg ved snart ikke, hvad jeg skal gøre mere, hvad er der blevet af min glade pige, nu har jeg en pige, der konstant er sur og tvær og som skriger og bliver ulykkelig, hvis ikke lige alt snegler sig efter hendes ønsker.
Er jeg den eneste, der har sådan en hystade, og er der nogen, som kan komme med nogle gode råd, især omkring pusletiden, for det er bare ikke til at holde ud længere.
Anmeld