Ugle elskere - til baby!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2011

lisesp83

nvm skriver:

så heller pink end baby lyserød, det er så fesent hehe...men samg og behag 

Hehe er enig med dig.

Men jo, smag og behag. Dog kommer Julie ikke i rene drengefarver, men der er gerne grønne og blå farver i hendes tøj. Blandet med pige farver selvf.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2011

nvm

lisesp83 skriver:

Hehe er enig med dig.

Men jo, smag og behag. Dog kommer Julie ikke i rene drengefarver, men der er gerne grønne og blå farver i hendes tøj. Blandet med pige farver selvf.

jamen jeg har også en meget grøn bluse til min mindste hvor hun så får pink bukser på til elsker stærke farver til mine piger. især molo's nyes regnbue pigefarver fx

ville nu gerne ha en dreng så jeg ku putte ham i tyrkis og en frisk grøn hehe

Anmeld

23. april 2011

lisesp83

nvm skriver:

jamen jeg har også en meget grøn bluse til min mindste hvor hun så får pink bukser på til elsker stærke farver til mine piger. især molo's nyes regnbue pigefarver fx

ville nu gerne ha en dreng så jeg ku putte ham i tyrkis og en frisk grøn hehe

Også her - elsker masser af forskellige farver.. Det er tilladt når børnene er små. ..

Ja molo er så fedt, men min datter er lidt buttet, og jeg syns molo er små i str. Hun skulle jo gerne kunne bevæge sig.

Anmeld

23. april 2011

nvm

lisesp83 skriver:

Også her - elsker masser af forskellige farver.. Det er tilladt når børnene er små. ..

Ja molo er så fedt, men min datter er lidt buttet, og jeg syns molo er små i str. Hun skulle jo gerne kunne bevæge sig.

årrrhhh elsker små buttet børn

Anmeld

23. april 2011

Cris

lisesp83 skriver:

Og jeg synes ikke, at molo har en god kvalitet... Jeg fik et par t-shirts til gave og efter nogle få vask lignede de som om de var flere års gamle... Nej, jeg synes ikke at deres kvalitet hænger sammen med prisen. Der findes bedre lækre ting på markedet...

Anmeld

23. april 2011

MaliksMor

Cris skriver:

Og jeg synes ikke, at molo har en god kvalitet... Jeg fik et par t-shirts til gave og efter nogle få vask lignede de som om de var flere års gamle... Nej, jeg synes ikke at deres kvalitet hænger sammen med prisen. Der findes bedre lækre ting på markedet...

- helt det samme her. synes også de blev rigtig kedelige efter få vaske..

Anmeld

23. april 2011

lisesp83

nvm skriver:

årrrhhh elsker små buttet børn

Ja, det er så sødt med buttede babyer. hehe

Anmeld

23. april 2011

lisesp83

Cris skriver:

Det giver jeg dig ret i. De blir hurtigt fnulleret og kedelige at se på. Men de mikser fede farver sammen syns jeg

Men det går ikke til buttede babyer. Taler af erfaring.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.