Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger..
Har i set, at i Jysk fra på tirsdag, har de baby sengetøj med et fedt ugleprint på? Til sølle 50 kr.
Øv de ikke har i junior str
Nå, det var bare det jeg ville informere om.
Fortsat god aften.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hejsa og tak for tippet.
På JYSKs hjemmeside under sengetøj-> junior der kan man godt få sættet med uglerne.
Persille83 skriver: hejsa og tak for tippet. På JYSKs hjemmeside under sengetøj-> junior der kan man godt få sættet med uglerne.
Weee selv tak for tippet.
Det skal jeg da have så..
lisesp83 skriver: Hej piger.. Har i set, at i Jysk fra på tirsdag, har de baby sengetøj med et fedt ugleprint på? Til sølle 50 kr. Øv de ikke har i junior str Nå, det var bare det jeg ville informere om. Fortsat god aften.
ja jeg har lige set det.. øv jeg ikke tog derhen idag, så det først senere i bladet da de havde lukket
nvm skriver: ja jeg har lige set det.. øv jeg ikke tog derhen idag, så det først senere i bladet da de havde lukket
Vi må storme i Jysk tirsdag
lisesp83 skriver: Vi må storme i Jysk tirsdag
ja for det mega sødt, og elsker lilla til min pige træt af det lyserøde hehe
nvm skriver: ja for det mega sødt, og elsker lilla til min pige træt af det lyserøde hehe
Det har en virkelig fed farve.
Ja man får for meget af lyserødt/pink.. Det prøver jeg at begrænse lidt.
lisesp83 skriver: Det har en virkelig fed farve. Ja man får for meget af lyserødt/pink.. Det prøver jeg at begrænse lidt.
hehe også mig
nvm skriver: hehe også mig
Ellers blir det bare såå nusse-pusse agtigt.
Dikke-dikke prinsesse.
lisesp83 skriver: Ellers blir det bare såå nusse-pusse agtigt. Dikke-dikke prinsesse.
så heller pink end baby lyserød, det er så fesent hehe...men samg og behag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128