40+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2011

Aprilmor11

Astasmor skriver:

lyder godt...
håber han snart kommer ud. det må bestemt ikk være rart at gå over tid. men det positive er da at han kommer ud lige meget hvad.

Ja, man går heldigvis " kun " 10 dage over tid i dag og jeg er gået en dag over, så der er en dag mindre nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

NinaNymannMadsen

Aprilmor11 skriver:

Ja, man går heldigvis " kun " 10 dage over tid i dag og jeg er gået en dag over, så der er en dag mindre nu

ja det er godt du ser positivt på det hvertfald.

Anmeld

24. april 2011

eElak

Lav en masse englehop og se om det ikke hjælper 

Anmeld

24. april 2011

MortilCilas

Aprilmor11 skriver:

Det er "heldigvis" også det eneste man må gå over tid .. Så det er en rar tanke , men nyder da tiden stadig, selvom at man bare gerne ville have ham ud Håber ikke at jeg går så lang tid over Puuh, det må have været hårdt ..

Altså jeg skulle til undersøgelse den dag mit vand gik. Og hvis alt havde set fint ud (hvis fødslen ikke var gået igang) skulle jeg have ventet med igangsættelsen til den 17 Januar. Er glad for at jeg gik igang af mig selv.  

Men håber snart der sker noget. Men man kommer til at savne de sidste dage man havde dem inde.
Og ja, meget hårde dage. Gik rundt med små veer i en lille uges tid, og de sidste tre dage, var de så slemme om natten at jeg ikke kunne sove

Anmeld

25. april 2011

Aprilmor11

KaLee skriver:

Lav en masse englehop og se om det ikke hjælper 

Har jeg faktisk prøvet, med ungerne i familien

Anmeld

25. april 2011

Aprilmor11

Cilas skriver:

Altså jeg skulle til undersøgelse den dag mit vand gik. Og hvis alt havde set fint ud (hvis fødslen ikke var gået igang) skulle jeg have ventet med igangsættelsen til den 17 Januar. Er glad for at jeg gik igang af mig selv.  

Men håber snart der sker noget. Men man kommer til at savne de sidste dage man havde dem inde.
Og ja, meget hårde dage. Gik rundt med små veer i en lille uges tid, og de sidste tre dage, var de så slemme om natten at jeg ikke kunne sove

Puha, man kan sige at du har mærket noget .. Mine symptomer, er væk nu, så nu må vi se, om han ville have mig sat i gang i næste uge, men der er heldigvis tid nok

Anmeld

25. april 2011

Kruse90

Aprilmor11 skriver:

Som overskriften lyder, er jeg i dag 40+0, og er meget utålmodig nu Kan slet ikke vente til min lille prins kommer ud og ser verdenen

Ville ikke rigtig noget med det her, udover at dele det med nogen, og så er der nok et lille håb om en masse ve-støv som liver sendt

Sender en masse ve støv afsted til dig

Anmeld

25. april 2011

MortilCilas

Aprilmor11 skriver:

Puha, man kan sige at du har mærket noget .. Mine symptomer, er væk nu, så nu må vi se, om han ville have mig sat i gang i næste uge, men der er heldigvis tid nok

Det kan man sige det var helt fantastisk jeg savner det så helt utrolig meget.
Jeg krydser fingre for at du starter af dig selv

Anmeld

25. april 2011

Rosa

Vestøv herfra ***********************************

Håber du får en rigtig rigtig god fødsel!!! 

Anmeld

26. april 2011

Aprilmor11

Cilas skriver:

Det kan man sige det var helt fantastisk jeg savner det så helt utrolig meget.
Jeg krydser fingre for at du starter af dig selv

Det forstår jeg godt, jeg er også sikker på at jeg ville savne maven meget hurtigt

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.