40+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.902 visninger
30 svar
0 synes godt om
23. april 2011

Aprilmor11

Som overskriften lyder, er jeg i dag 40+0, og er meget utålmodig nu Kan slet ikke vente til min lille prins kommer ud og ser verdenen

Ville ikke rigtig noget med det her, udover at dele det med nogen, og så er der nok et lille håb om en masse ve-støv som liver sendt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2011

Mother-love

Aprilmor11 skriver:

Som overskriften lyder, er jeg i dag 40+0, og er meget utålmodig nu Kan slet ikke vente til min lille prins kommer ud og ser verdenen

Ville ikke rigtig noget med det her, udover at dele det med nogen, og så er der nok et lille håb om en masse ve-støv som liver sendt

en ordentlig omgang ve støv til dig...

Anmeld

23. april 2011

Aprilmor11

michelledam skriver:

en ordentlig omgang ve støv til dig...

Tusind tak

Anmeld

23. april 2011

NinaNymannMadsen

sender alt de ve støv jeg kan søde. håber snart din supermand kommer ud til dig.

Anmeld

23. april 2011

B&J

En MASSE baby veestøv til dig

Anmeld

23. april 2011

MortilCilas

Ve støv sendes hehe. Jeg gik ti dage over tid med min søn. Ti hårde dage, men også de mest fantastiske. En utrolig ventetid

Anmeld

23. april 2011

Williams'Mor

Først må jeg lige skrive: EJ HVOR JEG ELSKER DIT PROFILBILLEDE!! SIKKE ET SINDSYGT SMUKT BILLEDE!!

Når, men Jeg er 39 uger henne på mandag og er allerede selv helt sindsygt utålmodig. Så jeg forstå dig virkelig godt. Hehe!!

Anmeld

23. april 2011

birthee

Vestøv til dig, og håber du snart har lilleprinsen i armene!!!! Knus

Anmeld

23. april 2011

Aprilmor11

Astasmor skriver:

sender alt de ve støv jeg kan søde. håber snart din supermand kommer ud til dig.

Tusind tak søde .. Det er taget imod, med meget kærlige armene

Anmeld

23. april 2011

Aprilmor11

B&J skriver:

En MASSE baby veestøv til dig

Åhh, mange tak, man kan slet ikke få nok .. Det bliver helt sikkert også taget imod med åbne arme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.