Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
baby84 skriver: krydser for at det går som det skal og at du får to fine æg til opsætning Synes da også det er totalt luksusagtigt sejt at du kan klare to i hver..
krydser for at det går som det skal og at du får to fine æg til opsætning
Synes da også det er totalt luksusagtigt sejt at du kan klare to i hver..
ja, de var også noget overrasket over det sidste gang. Også i to stk.
Måske det ligger i familien... Jeg har selv en tvillingesøster
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebarn74 skriver: Utroligt så stor forskel der er på hvor meget info de giver fra sted til sted... Og det var da så lidt søde!!!! Håber hvirkelig at guldæget er iblandt dem!!!!! Lene
Utroligt så stor forskel der er på hvor meget info de giver fra sted til sted...
Og det var da så lidt søde!!!! Håber hvirkelig at guldæget er iblandt dem!!!!!
Lene
Ja det er vildt. Der er nu også meget forskel på hvilken læge vi taler med derude. De er alle sammen rigtig søde, men nogen af dem siger ikke så meget, mens andre giver rigtig mange informationer, inden, under og efter scanningen.
Hvor er det bare spændende. Krydser alt hvad jeg har for det nu er jeres tur!
nielsen80 skriver: Hvor er det bare spændende. Krydser alt hvad jeg har for det nu er jeres tur!
Tak... tog ægløsnings sprøjten i går, så nu nærmer det tiden sig..
Hvor dejligt - men samtidig også lidt skræmmende, når man når dertil. Kan huske at når man endelig er der, er man bare så nervøs for, at alt går som det skal! Er dog sikker på det kommer til at gå rigtig godt med fine æg både til oplægning og fryser(til lillesøster/bror) og forhåbentlig 2 fine streger om små 16 dage.
nielsen80 skriver: Hvor dejligt - men samtidig også lidt skræmmende, når man når dertil. Kan huske at når man endelig er der, er man bare så nervøs for, at alt går som det skal! Er dog sikker på det kommer til at gå rigtig godt med fine æg både til oplægning og fryser(til lillesøster/bror) og forhåbentlig 2 fine streger om små 16 dage.
Ja du har helt ret... dejligt og skræmmende og er total bange for at det ender galt. (igen)
Men det kan da kun bringe held at det er på min mors fødselsdag vi skal have æg ud...
AnneH skriver: Tak... Vi vil meget gerne have to op, men det er de ikke meget for på Skejby. Men de siger altid at det er vores beslutning. Sidste gang forslog de det selv, da ægene ikke var i den bedste kavlitet. Men hvis vi kan få lov, vil vi have to op. Hvordan går det hos jer?
Tak...
Vi vil meget gerne have to op, men det er de ikke meget for på Skejby. Men de siger altid at det er vores beslutning. Sidste gang forslog de det selv, da ægene ikke var i den bedste kavlitet.
Men hvis vi kan få lov, vil vi have to op.
Hvordan går det hos jer?
Samme her... Vi vil også have 2 op... Og da jeg er over 35, er der ingen indvendinger...
For at der er min. 2 guldæg til oplægning!!!!
ønskebarn74 skriver: Samme her... Vi vil også have 2 op... Og da jeg er over 35, er der ingen indvendinger... For at der er min. 2 guldæg til oplægning!!!! Lene
Tak søde.
Jeg er "kun" lige blevet 30.... så de siger at jeg stadig er ung.
Også siger de altid en masse om hvor besværligt det kan være og en masse andet. De har helt sikkert ret, men hvis det er så hårdt for kroppen med to, så ville det vel også være bedre når man er "ung"
Bare min tanke...
AnneH skriver: Tak søde. Jeg er "kun" lige blevet 30.... så de siger at jeg stadig er ung. Også siger de altid en masse om hvor besværligt det kan være og en masse andet. De har helt sikkert ret, men hvis det er så hårdt for kroppen med to, så ville det vel også være bedre når man er "ung" Bare min tanke...
Er så enig med dig!!! Og jeg synes i det hele taget at der bør være mere selvbestemmels nu... Vi betaler jo trods alt selv for gildet nu...
ønskebarn74 skriver: Er så enig med dig!!! Og jeg synes i det hele taget at der bør være mere selvbestemmels nu... Vi betaler jo trods alt selv for gildet nu...
Det tror jeg også. Det er i hvert fald også det de forventer. Også kan regeringen lære det, for en tvillinge fødsel er meget dyre end en også har de jo ikke sparet en skid
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128