ÆU tirsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2011

Lisbeth1985

AnneH skriver:

for at du tester positiv på fredag.

Kan du mærke noget??

Jeg har de vildeste brystspændinger, men samtidig mens-smerter, så jeg er godt forvirret

Jeg testede negativ i morges, men der er jo stadig en chance for, at det ændrer sig inden fredag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2011

Putomanen

AnneH skriver:

Tak.. Ja fem er nok.. Første gang vi forsøgte havde jeg tre, men her delte de sig alle fint. Så det håber jeg også lykkes denne gang.

Det tyder jo rigtig godt så  Det er da også flot, at de alle har delt sig fint...

Anmeld

23. april 2011

ønskebørn74

AnneH skriver:

Var en tur på Skejby i går. Og det ser fint ud og vi skal have taget æg ud på tirsdag. Men jeg bliver aldig den store æg producent. De har scannet og talt 5 æg. Har ellers fået en rimelig høj dosis denne gang.

Men skidt med det, så længe der er æg til opsætning på torsdag.

Håber det hele kommer til at gå godt denne gang.

Skønt indlæg sødeste!!!!  WEEEEE... Og på OUH siger de at målet er imellem 5-8 ikke flere... For så er kvaliteten ikke altid så god.... Så... For kvalitet frem for kvantitet... Der skal jo kun 1 kvalli æg til...

så meget for jer!!!!!

Lene

Anmeld

23. april 2011

AnneH

Lisbeth1985 skriver:

Jeg har de vildeste brystspændinger, men samtidig mens-smerter, så jeg er godt forvirret

Jeg testede negativ i morges, men der er jo stadig en chance for, at det ændrer sig inden fredag

Det kan jo godt være gode tegn. Og tænk ikke på den g-test. Det er alt for tideligt.  for at den er der på fredag.

Anmeld

23. april 2011

AnneH

Putomanen skriver:

Det tyder jo rigtig godt så  Det er da også flot, at de alle har delt sig fint...

Ja det er dejligt og det håber jeg at de gør igen.

Anmeld

23. april 2011

AnneH

ønskebarn74 skriver:

Skønt indlæg sødeste!!!!  WEEEEE... Og på OUH siger de at målet er imellem 5-8 ikke flere... For så er kvaliteten ikke altid så god.... Så... For kvalitet frem for kvantitet... Der skal jo kun 1 kvalli æg til...

så meget for jer!!!!!

Lene

Okay, det var jeg ikke klar over. Det har de ikke snakket om på Skejby.

Den info er da rigtig god at have i baghovedet.

Tusind tak søde

Anmeld

24. april 2011

Leonora

ønskebarn74 skriver:

så meget for jer!!!!!

Lene

Hey

Vil bare sige til dig at jeg beundrer dit overskud og glæde overfor andre....synes sku du er et stort menneske...

Og til dig Anne så krydser jeg alt for at dit guld æg er i bland de 5

Anmeld

24. april 2011

baby84

AnneH skriver:

Tak og ja fem er fint. Sidste gang var der også 2 i nogen af dem, så det kan jo være det er sådan igen.

krydser for at det går som det skal og at du får to fine æg til opsætning

Synes da også det er totalt luksusagtigt sejt at du kan klare to i hver..

Anmeld

24. april 2011

ønskebørn74

AnneH skriver:

Okay, det var jeg ikke klar over. Det har de ikke snakket om på Skejby.

Den info er da rigtig god at have i baghovedet.

Tusind tak søde

Utroligt så stor forskel der er på hvor meget info de giver fra sted til sted...

Og det var da så lidt søde!!!! Håber hvirkelig at guldæget er iblandt dem!!!!!

Lene

Anmeld

24. april 2011

AnneH

Leonora skriver:

Hey

Vil bare sige til dig at jeg beundrer dit overskud og glæde overfor andre....synes sku du er et stort menneske...

Og til dig Anne så krydser jeg alt for at dit guld æg er i bland de 5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.