Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lisbeth1985 skriver: Hvilken dag vil passe dig bedst?
Hvilken dag vil passe dig bedst?
jeg tror umiddelbart jeg kan både den 14 og 21 maj.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lyder da vildt hyggeligt... gad såmænd også godt, men er ikke barnløs mere efter 1½ års kamp.. Vil dog lige foreslå Jer at bruge doodle.com til at lave en overskuelig side med datoer Så kan folk melde sig på de dage de kan
Solstråle2011 skriver: Lyder da vildt hyggeligt... gad såmænd også godt, men er ikke barnløs mere efter 1½ års kamp.. Vil dog lige foreslå Jer at bruge doodle.com til at lave en overskuelig side med datoer Så kan folk melde sig på de dage de kan
Tak
Og tillykke med, at i vandt kampen
baby84 skriver: jeg tror umiddelbart jeg kan både den 14 og 21 maj.
Super
Jeg er bestemt med på det, hvis man er velkommen da (er jo ikke i behandling endnu, er "bare" barnløs). Men det afhænger en del af hvor det bliver og også hvornår. Men jeg er bestemt frisk!
FrkT skriver: Jeg er bestemt med på det, hvis man er velkommen da (er jo ikke i behandling endnu, er "bare" barnløs). Men det afhænger en del af hvor det bliver og også hvornår. Men jeg er bestemt frisk!
Dejligt
Vil d.14 eller d.21 maj passe dig?
Lisbeth1985 skriver: Dejligt Vil d.14 eller d.21 maj passe dig?
Tror umiddelbart den 14. passer bedst
Jeg siger den 21 maj, da den 14 er dagen før min fødselsdagOg der får jeg nok gæsterMen hvor er det dejligt at se at der er så mange der er med FEDT FEDT FEDT.Og kunne jo være endnu mere fedt, med en kommende mødregruppe
Kruse90 skriver: Jeg siger den 21 maj, da den 14 er dagen før min fødselsdagOg der får jeg nok gæsterMen hvor er det dejligt at se at der er så mange der er med FEDT FEDT FEDT.Og kunne jo være endnu mere fedt, med en kommende mødregruppe
Kan også d. 21. maj..
AnneH skriver: Kan også d. 21. maj..
jubiiii
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128