hyggedag for os barnløse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2011

Miss BananaHammock

Jeg er frisk! :0)Kender ikke andre i RL der er i behandling og selvom veninderne (især de gravide) støtter og bakker op, så forstår de det næsten aldrig. Hvordan man har det og hvordan det føles. Jeg er fra Horsens så Århus og Randers ville være super for mig. Jeg lægger også gerne hus til hvis I vil helt herned ;0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2011

AnneH

Hjælper selvfølig også til hvis der er behov for det. For mig er det lige meget om det er ved privat eller offenligt.

Anmeld

23. april 2011

Lisbeth1985

Hvor er det bare en god idé - jeg er klar

Jeg bor i Århus og ligger gerne hus/have til

Anmeld

23. april 2011

Putomanen

Jeg må nok melde pas, da jeg kommer fra Kbh  Samtidig stemmer det heller ikke overens med, at vi indtil videre ikke har fortalt andre det...

Men rigtig godt initiativ!!!

Anmeld

23. april 2011

Kruse90

Hvor er det fedt piger i er klar. Skal vi ikke aftale at vi er i århusianske så. Jeg vil også gerne lægge hus til. Men det lyder som om i kommer dernede fra og så kører jeg gerne. Men vi kunne alle tage noget mad med. Ih så skal vi jo snart bare have fundet en dato. Jeg vil gerne vente et par uger da jeg snart starter eksamensbevis projekt. Undskyld de manglende tegn og smiley . Er på via min fars tlf: )

Anmeld

23. april 2011

Lisbeth1985

Kruse90 skriver:

Hvor er det fedt piger i er klar. Skal vi ikke aftale at vi er i århusianske så. Jeg vil også gerne lægge hus til. Men det lyder som om i kommer dernede fra og så kører jeg gerne. Men vi kunne alle tage noget mad med. Ih så skal vi jo snart bare have fundet en dato. Jeg vil gerne vente et par uger da jeg snart starter eksamensbevis projekt. Undskyld de manglende tegn og smiley . Er på via min fars tlf: )

Så kommer jeg med et udspil til datoer:

Hvad med d.15 eller d.22 maj? Begge er søndage.

Anmeld

23. april 2011

ønskebørn74

Lisbeth1985 skriver:

Så kommer jeg med et udspil til datoer:

Hvad med d.15 eller d.22 maj? Begge er søndage.

Øv... Der kan jeg ikke... Mandens fødselsdag og hunde sitter den anden dato..

Anmeld

23. april 2011

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

Øv... Der kan jeg ikke... Mandens fødselsdag og hunde sitter den anden dato..

Hvad så med lørdag d.14 eller lørdag d.21?

Carina vil helst ikke de kommende uger og jeg kan ikke hele juni, da jeg er på fæøerne..

Ellers skal vi tage en hverdagsaften? Eller helt hen i juli?

Anmeld

24. april 2011

baby84

Lisbeth1985 skriver:

Hvad så med lørdag d.14 eller lørdag d.21?

Carina vil helst ikke de kommende uger og jeg kan ikke hele juni, da jeg er på fæøerne..

Ellers skal vi tage en hverdagsaften? Eller helt hen i juli?

jeg tror da også rigtig gerne jeg vil være med.. lyder som en hygge ide.."kommende-mødregruppe" 

Anmeld

24. april 2011

Lisbeth1985

baby84 skriver:

jeg tror da også rigtig gerne jeg vil være med.. lyder som en hygge ide.."kommende-mødregruppe" 

Hvilken dag vil passe dig bedst?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.