baby tøj i små str.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2008

MorCamilla

Sanne skriver:

Tak for jeres svar.
spurgte kun om hvor man kunne købe det ikke om det var fortidlig at købe det, det skal jeg nok selv tage stilling til om jeg vil eller ej...

Sanne

Hej Sanne..

Jeg håber ikke for jer at str 44 er det jeres baby skal bruge, når han/hun kommer til verden. Det brugte Mikkel de første 4 måneder (hvor den første måned brugte han dukketøj, til babyborn) For str 44 er simpelthend bare så dyrt..

Jeg ville hvis jeg var dig prøve at gå i H&M evt, der har de meget lækert børnetøj i små størrelser til billige penge... Og så evt få sat et byttemærke på, hvis du kommer til at købe det for lille, så du kan bytte det til noget jeres baby kan passe, da det er meget forskelligt hvad str de bruger når de bliver født..

Knus fra Camilla.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2008

MetteT

Sanne skriver:

Tak for jeres svar.
spurgte kun om hvor man kunne købe det ikke om det var fortidlig at købe det, det skal jeg nok selv tage stilling til om jeg vil eller ej...

Sanne

Har lige været i Kære børn i dag og der havde de en del i de små str.. og ved at Babysam også har...

Knus Mette..

Men må indrømme at jeg krydser fingre for at du ikke får så lille en baby, da de jo ofte er for tidligt fødte i den str...
Men her var i hvert fald et par butikker fra mig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.