baby tøj i små str.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.925 visninger
12 svar
0 synes godt om
29. oktober 2008

SaNiNa

Ja vi bliver jo nok nød til at kigge på tøj i meget små str. jeg passede jo kun en str 44 dag jeg blev født.

Men kan ikke rigtig finde noget tøj i så små str.
nogen som ved hvor man kan finde det?

Sanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2008

tascia

uhh, det betyder jo desværre ikke at duså også får et lille barn!

hvor langt er du henne?

jeg tror jev ville vente til en af de sidste skøn hos jm, før jeg ville gå ud og købe tøj i så små str.

jeg var en basse på 4 kg, min datter vejede 3200 og min søn 4200! min datter var str. 50 i tøj den første mdr og min søn var str. 56 i tøj den første mdr.

//Natascia

Anmeld

29. oktober 2008

SaNiNa

nej ved godt det ikke er sikkert det bliver lige så lillet som jeg.

men har det bare bedst med at have alt klar i god tid.

jeg er 9 + 5 i dag så ikke så lang henne

Anmeld

29. oktober 2008

Tullebobs

Hej Sanne

Jeg ville heller ikke købe noget, der er så småt, for str 44 er jo egentlig til premature børn. Str 50 er den mindste str til "alm" spædbørn født til tiden. Simon var lille ved fødslen (2880g og 50 cm), og str 50 var lidt stor til ham de første 14 dage, men så lavede vi bare lidt opsmøg på ærmer og bukseben, og endelig tørretumblede jeg bodyer og natdragter i str 50, så de krøb lidt.

Kh Trine

Anmeld

29. oktober 2008

tascia

vil stadig sige du skal vente! hvis du vil købe så køb i str. 56 nu og så køb evt. lidt af det andet når fødslen nærmer sig!

hvis dit barn vokser ligesom alle andre børn, så er det relativt kort tid den bruger de str. så det ville bare være dumt at ligge inde med jeg ved ikke hvor meget som kun når at blive brugt 1 gang, hvis det overhovedet bliver brugt!

//Natascia

Anmeld

29. oktober 2008

Fam. Madsen

Sanne skriver:

min søn var en 44 da han blev født og jeg købt to sæt i baby sam så der ved jeg du kan få tøj i små str.

Anmeld

29. oktober 2008

Skovurt

Hej Sanne

Tillykke med din graviditet 60.png

Jeg kender alt for godt til hvor svært det er at vente med at købe babyting - men, som andre også skriver, så ville jeg klart vente med at købe tøj til der er kommet et skøn på hvor stor babyen vil være; da det vil være så ærgeligt at have brugt en masse tid og penge på at købe noget som så ikke bliver brugt.

Vi fik at vide at vi ventede en STOR dreng da jeg var gravid, så vi købte kun ét sæt i str 50, og resten i 56 - men da han blev født var han fuldstændig gennemsnitlig, målte 52 cm og vejede 3600 gram, så han svømmede i det meste 76.gif - vi købte lidt mere i str 50, og brugte det mindste af det vi havde i 56.

Name it ved jeg har tøj til premature; og jeg mener faktisk også at HogM har lidt.

Anette

Anmeld

29. oktober 2008

moniquesmor

jeg ville nok også vente med af købe af småt tøj, også købe i str 56.

jeg var ikke særlig stor da jeg bliv født og min kæreste bliv født for tideligt, men fordi jeg er overvægtigt sagde de jeg ville få en stor baby.
men hun var 52 lang og vejet 3500g

men her er en side http://troldeland.dk/default.asp

Anmeld

29. oktober 2008

SaNiNa

Tak for jeres svar.
spurgte kun om hvor man kunne købe det ikke om det var fortidlig at købe det, det skal jeg nok selv tage stilling til om jeg vil eller ej...

Sanne

Anmeld

29. oktober 2008

Miamaja

Sanne skriver:

Tak for jeres svar.
spurgte kun om hvor man kunne købe det ikke om det var fortidlig at købe det, det skal jeg nok selv tage stilling til om jeg vil eller ej...

Sanne

selvom man kun sporger ud til en ting saa kan man ikke forvente at andre udelader sine meninger. synes da det er sodt at saa mange besvarede dit indlag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.