Bivirkninger af crinone?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2011

ønskebørn74

Lisbeth1985 skriver:

Hej damer!

Jeg vil lige høre, hvilke bivirkninger i har haft ved brugen af crinone?

God påske

Ømt understel og ømme dutter... Tudeture og vægt stigning...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

Camille

Ihh hvis du først har testdag fredag er det tidligt at teste, men nu er ægløsningssprøjten ude af kroppen. Jeg havde også brystspændinger, men var selv i tvivl om det var bivirkninger fra crionen eller om det var fordi den måske var der. Jeg har også været overstimuleret hele tiden, så kunne desværre ikke mærke min krops rigtige signaler. Men jeg kunne alligevel fornemme, at der var noget.

Håber du kan teste positiv om et par dage. Har hørt at en del først kan teste positiv 10 dage efter ÆO, og andre kan først på selve testdagen.

Anmeld

24. april 2011

baby84

Lisbeth1985 skriver:

Tak for jeres svar.

Jeg har de vildeste brystspændinger og kan ikke finde ud af, om det skyldes crinonen... Må nok bare væbne mig med lidt tålmodighed..

jeg håber så meget dine symptomer er graviditetssymp og det kan de jo ligeså vel være, men jeg havde også brystspændinger, murren i underlivet (ikke helt som mens) og en enkelt gang halsbrand. Crinonen kan give præcis de samme symp som graviditet, men gør det jo ikke altid. Var der ikke noget med at du ikke mærkede crinonen sidst du var på den??

Anmeld

24. april 2011

Faith

Så vidt jeg husker havde jeg ingen bivirkninger...

Anmeld

24. april 2011

Lisbeth1985

baby84 skriver:

jeg håber så meget dine symptomer er graviditetssymp og det kan de jo ligeså vel være, men jeg havde også brystspændinger, murren i underlivet (ikke helt som mens) og en enkelt gang halsbrand. Crinonen kan give præcis de samme symp som graviditet, men gør det jo ikke altid. Var der ikke noget med at du ikke mærkede crinonen sidst du var på den??

Jeg havde også brystspændinger sidst, men jeg var jo også kortvarigt gravid, så det er meget forvirrende

Der er nok ikke så meget andet at gøre end at vente og så teste igen (selvom jeg havde lovet mig selv, at jeg IKKE vil være en af dem, der tester i tide og utide)..

Anmeld

24. april 2011

baby84

Lisbeth1985 skriver:

Jeg havde også brystspændinger sidst, men jeg var jo også kortvarigt gravid, så det er meget forvirrende

Der er nok ikke så meget andet at gøre end at vente og så teste igen (selvom jeg havde lovet mig selv, at jeg IKKE vil være en af dem, der tester i tide og utide)..

nå ja.. så er det jo ikke nemt at sammenligne.

Det er da så svært at kontrollere den testiver..kender det alt for godt

Anmeld

24. april 2011

Lisbeth1985

baby84 skriver:

nå ja.. så er det jo ikke nemt at sammenligne.

Det er da så svært at kontrollere den testiver..kender det alt for godt

Jeg har lovet mig selv, at jeg ikke tester før tid næste gang ( for, at der ikke bliver en næste gang).. Løsningen må være ikke at have g-test i huset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.