Bivirkninger af crinone?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.687 visninger
16 svar
0 synes godt om
23. april 2011

Lisbeth1985

Hej damer!

Jeg vil lige høre, hvilke bivirkninger i har haft ved brugen af crinone?

God påske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2011

Wimmie

Fik menstruationslignende smerter i løbet af dagen - især om aftenen.

Anmeld

23. april 2011

Camille

Ikke mange bivirkninger. . . Jeg fik allerede en positiv g-test for 4 dage siden, fik ÆO den 11/4 . Men de sidste 3 dage har crinonen ændret farve. Det er alt fra brunt, lidt rødt, og til tider nærmest sort. Du kan tro jeg blev bange, men har fundet ud af, at crinone ændre farve alt efter ens PH-værdi. Så bliv ikke bange hvis du pludselig har farvet udflåd.

finger for dig.

Anmeld

23. april 2011

AnneH

Lisbeth1985 skriver:

Hej damer!

Jeg vil lige høre, hvilke bivirkninger i har haft ved brugen af crinone?

God påske

Jeg havde ingen bevirkninger.

for jer

Anmeld

23. april 2011

Lisbeth1985

Tak for jeres svar.

Jeg har de vildeste brystspændinger og kan ikke finde ud af, om det skyldes crinonen... Må nok bare væbne mig med lidt tålmodighed..

Anmeld

23. april 2011

nielsen80

uhh sad lige og tænkte på dig. Hvordan går det? Er du kommet til at snydeteste mere?

Anmeld

23. april 2011

Lisbeth1985

nielsen80 skriver:

uhh sad lige og tænkte på dig. Hvordan går det? Er du kommet til at snydeteste mere?

Jeg testede negativ i morges Men føler mig ret gravid (eller det vil sige: jeg har det ligesom sidste gang, hvor jeg jo var biokemisk gravid).. Er total forvirret og super bange for at blive skuffet.. Der er alt for lang tid til testdag..

Hvordan har du det?

Anmeld

23. april 2011

nielsen80

Det kan jeg godt forstå, det er vildt svært når man ikke kan stole på ens krops symtomer. Tror den er der for dig......den skal den bare være - vi mangler nogle succeshistorier, synes jeg.

Det går fint, er bare træt af min mens ikke kommer. Synes det er vildt mærkeligt, da jeg ellers ikke var så påvirket af hormoner under behandling. Men den kommer jo nok på et tidspunkt. Prøver stadig at være positiv

Rigtig god påske til dig også

Anmeld

23. april 2011

Lisbeth1985

nielsen80 skriver:

Det kan jeg godt forstå, det er vildt svært når man ikke kan stole på ens krops symtomer. Tror den er der for dig......den skal den bare være - vi mangler nogle succeshistorier, synes jeg.

Det går fint, er bare træt af min mens ikke kommer. Synes det er vildt mærkeligt, da jeg ellers ikke var så påvirket af hormoner under behandling. Men den kommer jo nok på et tidspunkt. Prøver stadig at være positiv

Rigtig god påske til dig også

Ens krop opfører sig mærkeligt under og efter behandling Men desværre tror jeg, at det er noget vi må lære at leve med..

Jeg krydser fingre for, at mens meget snart kommer

Anmeld

23. april 2011

CamillaValby

Jeg kan faktisk ikke rigtig huske det men kan huske at det skiftede en smule farve. Jeg har både prøvet crinone og det andet så er lidt bange for at blande det sammen. Men en af dem fik jeg kvalme af og brystspændinger.

Men det skal du slet ikke tænke på for den er der i hvertfald allllllllt hvad jeg kan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.