Hmm, ved ikke hvor jeg skal starte, men jeg kom idag frem til, at den følelse, jeg har haft meget længe, er ensomhed....
Jeg burde måske ikke være det, men alligevel sidder den og gnaver... Jeg har ikke den store vennekreds, har nok aldrig været god til at vedligeholde den, da jeg har meget travlt i min hverdag, samt at jeg fik mine børn meget tidligt...
Min mand er enormt asocial, og han er sjældent den hyggeligste at være sammen med, da han ved besøg bare sidder og muler uden at sige ret meget... Han har ikke behovet for samvær med andre, han mener, at han har nok i mig og vores børn... Sådan har det været i snart 8 år....
Vi ser sjældent andre end mine forældre og søskende, vi er aldrig i byen sammen, da det ikke siger min mand noget... Vi laver ikke noget sammen om dagen, og når jeg vil noget med ungerne, så står jeg selv med det... Han vil hellere ud i hans værksted og foretage sig noget...
Om aftenen når børnene er i seng, så falder han i søvn på sofaen og går meget tidligt i seng....
Syntes bare at følelsen af ensomhed er ved at drive mig til vanvid, og jeg aner ikke, hvad jeg skal gøre... Eller hvad vi skal gøre....
Idag sagde jeg til ham, at vi aldrig snakker sammen mere, til det svarede han bare, nej.. Det gør vi nok ikke....
Aner snart ikke, hvad jeg skal gøre....
Syntes mit liv er blevet så "indholdsløst" efterhånden, selvom det ikke burde være det, da jeg jo har de mest fantastiske børn, jeg kan tænke mig, et godt arbejde osv....
Beklager meget mit ynk, men skulle lige have tømt hovedet endnu en gang.....