Står midt i aftensmaden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2011

merethe

Profilbillede for merethe
Anonym skriver:

De kom tilbage for en halv time siden og nu syntes de lige pludselig at de skal til at feste og høre højt musik og det er som om at jeg skal op på arbejde i morgen.. hmm..

Nej hvad er det for noget, sikke en opførelse.

Du skal med det samme gå hen og slukke musikken. og så siger du med en meget bestemt tone: Jeg skal tidlig op i morgen så alt fest og ballade foregår et andet sted ikke her.

Ærligtalt så virker din kæreste ikke til at være særlig rar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2011

jydeinden

Anonym skriver:

De kom tilbage for en halv time siden og nu syntes de lige pludselig at de skal til at feste og høre højt musik og det er som om at jeg skal op på arbejde i morgen.. hmm..

undskyld jeg spørg meget lige ud, men hvor gammel er din kæreste lige?? for hans opførelse er da godt nok utroligt respektløst, barnligt og en hver dræber for et forhold.... hmm

Anmeld

23. april 2011

Anonym trådstarter

merethe skriver:

Nej hvad er det for noget, sikke en opførelse.

Du skal med det samme gå hen og slukke musikken. og så siger du med en meget bestemt tone: Jeg skal tidlig op i morgen så alt fest og ballade foregår et andet sted ikke her.

Ærligtalt så virker din kæreste ikke til at være særlig rar.

Jeg gik hen og slukkede og sagde at de skulle smutte et andet sted hen hvis de skulle feste, for jeg skulle tidligt op i dag.. Så kiggede ham vennen bare mærkeligt på mig, som om det var da noget mærkeligt noget.. og så rejste han sig bare og gik..

Jeg elsker min kæreste over alt på jorden og han er den dejligste kæreste i verden, bare han ikke er sammen med denne ven, han forandre sig 100% når han er sammen med ham.. Det er som om at han skal se op til ham..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.