Anonym skriver:
Så kommer kæresten pludselig og siger at ham og en ven køre lige og jeg siger så om vi ikke lige kan spise først, for maden er færdig om et kvarter.. Han sagde bare nej og så forsvandt han..
Jeg skrev så til ham om hvornår jeg kunne regne med at se ham, for når han er sammen med denne "ven" så ved jeg nemlig af erfaring at han kan finde på at blive væk og han er helt anderledes når han er sammen med ham..
Det kan bare irriterrer mig, og jeg har sagt til ham flere gange at det irriterrer mig og gør mig vildt ked af det, men han ændre sig ikke..
Hvad skal jeg gøre? Har i nogle gode råd?
Hmm, den er svær - han kan ikke rigtig tillade sig at gå, når du står med maden klar... der var jeg også blevet ret sur!!
Måske du skal prøve at sige det til ham på en lidt hårdere måde - f.eks. hvilke konserkvenser det vil få, hvis han bliver ved, for det gør dig så ked af det... og det er også respektløst! Umiddelbart tror jeg ikke at mennesker, der gør sådan noget, fatter det, før de virkelig nærmest får et ultimatum - jeg mener, hvis ikke der sker ændringer, så sker der konsekvenser! Ved ikke om du har sagt noget lignende til ham før, men han burde respektere dine følelser, hvis han virkelig elsker dig...... har selv prøvet noget lignende, men heldigvis ændrede det sig....
Håber I finder ud af det.....
Anmeld