Dette her skal man kun gøre hvis man ved at det ikke skaber totalt kaos og dramakrig..
Næste gang I besøger dem og bebs sover, så når svigermor står med noget i hænderne, så går du bare over og tager det.. Det gør du hver eneste gang hun står med noget.. Det vil hun, forhåbentlig begynde at undre sig over og blive irriteret over også har du vist hende præcis hendes pointe tilbage..
MEN jeg forstår så godt at hun bare såååååå gerne vil jer og bebs, det er jo klart... Mange mødre til drengebørn mener de er deres et og alt og nyder at vaske deres tøj til de er 80 næsten, så når deres lille søn pludselig har sig en fantastisk kæreste og en uimodståelig bebs, så kunne det jo meget vel tænkes at hun pludselig føler sig totalt værdieløs.. ?? 
Du siger din kæreste ikke forstår dig, mænd tænker ikke som os, og mænd har ikke de samme bånd til babyerne som moderen har.. Jeg har både læst og hørt mig til mange steder at far jo faktisk er ret overflydig de første ca 6 måneder af baby's liv, så at han ikke forstår dig kan jo måske have noget med det at gøre?? 
Men forstår dig fuldt ud, og ved at jeg ville have det på samme måde.. Herhjemme er der heldigvis ingen svigermor, har et svigermonster et eller andet sted i en naboby men heldigvis ingen kontakt...
Sender dig lige et stort 
Anmeld