Kan jeg være blevet gravid? (ikke for helt sarte)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2011

Jane31

Hej

Ved ik hvor du er fra, men her på Amager, er der et døgnåbent apotek som hedder Sønderbro Apotek, ligger på Amagerbrogade. Det har åbent selvom det er helligdag

Håber du får lidt ro

Jane31 18+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2011

Kofoed.

Jane31 skriver:

Hej

Ved ik hvor du er fra, men her på Amager, er der et døgnåbent apotek som hedder Sønderbro Apotek, ligger på Amagerbrogade. Det har åbent selvom det er helligdag

Håber du får lidt ro

Jane31 18+0

Det samme ligger i Kolding, ved åen. De har åbne nogle timer hver dag, både middag og aften.

Anmeld

21. april 2011

henh01

Hejsa

Der kan SAGTENS komme noget hvidt slimet udflød fra dig der ligner sæd lidt. Tror slet ikek du har noget at bekymre dig om

Anmeld

21. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Altså, vi vil gerne have flere, bare ikke nu. Vil gerne nyde vores første barn inden der kommer en til, og hvis uheldet skulle være ude på et tidspunkt så, bliver det heller ikke en abort.

Meen hvor kan man køb fortrydelsespiller?
og kan man det idag på en helligdag?
Hvad koster den ca?

Du kan købe dem i håndkøb på apoteket så vidt jeg ved. Jeg ved ik hvad prisen er, men mener at have hørt de ikke er specielt dyre. 

En vagtlæge kan også udlevere dem mener jeg. Nu ved jeg ikke hvor i landet du befinder dig. Men i KBH har vi flere døgnapoteker som har åbent året rundt. 

Håber det løser sig 

Anmeld

22. april 2011

Laulund87

morethanperfect skriver:

.... Fortrydelsespiller kan købes på apoteker , men de har alle lukket pga. påske .. De åbner først Lørdag og der er det nok for sent

Over hele landet er der døgnapoteker.. Man kan jo ikke undvære medicin fordi det er helligdag

Anmeld

22. april 2011

NinaNymannMadsen

fortrydelsespiller kan købes på apoteket i håndkøb. og der er gerne et apotek der har vagten for man skal jo kunne købe medicin selvom det er hellidag eller ej. ved ikk hvor du bor og ved ikk hvilket apotek der ahr vagten ved jer jo. men det kan vel undersøges et sted.

Anmeld

22. april 2011

bette

jeg tror også det har været udflåd fra dig.. 

hvis kondomet er intakt.. jamen så er det jo nok fra dig selv  

har du hældt vand i kondomet.. hehe.. så kan du da se om det er tæt..

Anmeld

23. april 2011

morethanperfect

Lotte:) skriver:

Over hele landet er der døgnapoteker.. Man kan jo ikke undvære medicin fordi det er helligdag

Mit apotek har lukket helt når der er hellidag .. Hvordan får man fat på dem ?

Anmeld

23. april 2011

Laulund87

morethanperfect skriver:

Mit apotek har lukket helt når der er hellidag .. Hvordan får man fat på dem ?

Der er døgnapoteker overalt..Kig i telefonbogen

Anmeld

23. april 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Mig og kæresten har lige haft sex, med kondom self da jeg næsten lige har født. Men da han skal til og tage kondomet af, kan vi se der sidder noget hvid væske, ved roden af hans p.k. Kan det være sperm, eller udflåd?
Vi er begge skide nervøse for om det er kommet ind i mig og jeg kan blive gravid nu?
hjælp tøser, hvad gør vi

tror ikke det er sæd, da det ikke er muligt for sæden at "flytte" sig så lang opad når han bruger kondom. Men tag en fortrydelsespiller alligevel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.