Kan jeg være blevet gravid? (ikke for helt sarte)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.339 visninger
24 svar
0 synes godt om
21. april 2011

Anonym trådstarter

Mig og kæresten har lige haft sex, med kondom self da jeg næsten lige har født. Men da han skal til og tage kondomet af, kan vi se der sidder noget hvid væske, ved roden af hans p.k. Kan det være sperm, eller udflåd?
Vi er begge skide nervøse for om det er kommet ind i mig og jeg kan blive gravid nu?
hjælp tøser, hvad gør vi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Mig og kæresten har lige haft sex, med kondom self da jeg næsten lige har født. Men da han skal til og tage kondomet af, kan vi se der sidder noget hvid væske, ved roden af hans p.k. Kan det være sperm, eller udflåd?
Vi er begge skide nervøse for om det er kommet ind i mig og jeg kan blive gravid nu?
hjælp tøser, hvad gør vi

Hvis i virkelig ikke vil have en til, og i tror der er en chance for det, så køb en såkaldt fortrydelsespille. Den skal tages inden 72 timer efter mener jeg det er. 

Anmeld

21. april 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hvis i virkelig ikke vil have en til, og i tror der er en chance for det, så køb en såkaldt fortrydelsespille. Den skal tages inden 72 timer efter mener jeg det er. 

Altså, vi vil gerne have flere, bare ikke nu. Vil gerne nyde vores første barn inden der kommer en til, og hvis uheldet skulle være ude på et tidspunkt så, bliver det heller ikke en abort.

Meen hvor kan man køb fortrydelsespiller?
og kan man det idag på en helligdag?
Hvad koster den ca?

Anmeld

21. april 2011

Filippa & Liva

Jamen var kondomet sprunget?

Hvis ja, kan det være hans sæd.. hvis ikke, mon ikke det så bare er en smule udflåd fra dig?

Anmeld

21. april 2011

ZamanogDania

Anonym skriver:

Altså, vi vil gerne have flere, bare ikke nu. Vil gerne nyde vores første barn inden der kommer en til, og hvis uheldet skulle være ude på et tidspunkt så, bliver det heller ikke en abort.

Meen hvor kan man køb fortrydelsespiller?
og kan man det idag på en helligdag?
Hvad koster den ca?

Du kan købe det i apoteket. Nogen apoteker har døgn åben. Det koster over 100 kr. Ka ikke rigtig huske det.

Anmeld

21. april 2011

morethanperfect

.... Fortrydelsespiller kan købes på apoteker , men de har alle lukket pga. påske .. De åbner først Lørdag og der er det nok for sent

Anmeld

21. april 2011

Anonym trådstarter

BigBabyWish skriver:

Jamen var kondomet sprunget?

Hvis ja, kan det være hans sæd.. hvis ikke, mon ikke det så bare er en smule udflåd fra dig?

Nej det var helt og der var også sæd ude i spidsen af den.

Anmeld

21. april 2011

Filippa & Liva

Anonym skriver:

Nej det var helt og der var også sæd ude i spidsen af den.

jamen så har det vel bare været lidt udflåd fra dig?

Anmeld

21. april 2011

Mumto3

jeg tror også du kan være helt rolig. Det lyder som om det bare var fra dig.

Anmeld

21. april 2011

Anonym trådstarter

Altså har også udflåd der ser sådan ud, men det kunne nemlig ligne begge dele.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.