Hvilke(n) bObles kan I anbefale?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Vi har kyllingen, elefanten og hesten.

Hesten bruger Frederikke på 9½ md. til at rejse sig op af lige pt, og da hun var mindre brugte vi elefanten til at sætte bag hendes ryg når hun sad op.

Elefanten bruger Mathilde på 6½ år meget. Primært sidder hun og gynger på den, eller står på ryggen af den.

Kyllingen har Mathilde brugt nogle gange til at vippe på/holde balancen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2011

LinLin

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Vi har kyllingen, elefanten og hesten.

Hesten bruger Frederikke på 9½ md. til at rejse sig op af lige pt, og da hun var mindre brugte vi elefanten til at sætte bag hendes ryg når hun sad op.

Elefanten bruger Mathilde på 6½ år meget. Primært sidder hun og gynger på den, eller står på ryggen af den.

Kyllingen har Mathilde brugt nogle gange til at vippe på/holde balancen...

Hesten var/er sådan en "special edition", ikke...? Synes jeg så den i dec. et eller andet sted, men den har ikke været på nogen af de sider jeg har kigget på på nettet...

Glæder mig til at modtage elefanten!

Anmeld

22. april 2011

Sakris

Min datter er 4 måneder, og har allerede en blå elefant, en rosa krokodille, 2 store lilla fisk og en lilla kylling

De to store fisk skal bruges til skamler. Nogle gange ligger vi hende på maven på rundingen og triller med hende. Over elefantens ryg øver vi at hun ligger på maven, så har hun nemlig godt udsyn. Og krokodillen vender vi omvendt (trappefunktionen nedad) ligger hende på den og vipper. Jeg tror hun får rigtig meget glæde af dem. Selv min søster på 11 kunne ikke lade dem være da hun var her. Og min bror på 15 brugte elefanten som skammel eller ryglæn når han spillede computer. Så jeg har store forventninger til brugen af dem i de kommende år :-)

Anmeld

22. april 2011

LinLin

Sakris skriver:

Min datter er 4 måneder, og har allerede en blå elefant, en rosa krokodille, 2 store lilla fisk og en lilla kylling

De to store fisk skal bruges til skamler. Nogle gange ligger vi hende på maven på rundingen og triller med hende. Over elefantens ryg øver vi at hun ligger på maven, så har hun nemlig godt udsyn. Og krokodillen vender vi omvendt (trappefunktionen nedad) ligger hende på den og vipper. Jeg tror hun får rigtig meget glæde af dem. Selv min søster på 11 kunne ikke lade dem være da hun var her. Og min bror på 15 brugte elefanten som skammel eller ryglæn når han spillede computer. Så jeg har store forventninger til brugen af dem i de kommende år :-)

- tror også vi ender med en hel zoologisk have her

Anmeld

27. april 2011

LinLin

Update: Så har vi fået vores elefant

David tog den i brug med det samme - Adam forelskede sig i kassen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.