Hvilke(n) bObles kan I anbefale?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.773 visninger
44 svar
0 synes godt om
21. april 2011

LinLin

Hvilke har jeres børn - og får de noget "ud af dem"?

Jeg har nemlig lige købt elefanten (i grå, da den var 200 kr billigere end de andre!) - synes den så sjovest ud Den er primært købt til David på 4 år, men Adam (7 mdr) får forhåbentligt også glæde af dem på et tidspunkt

Men hvilken er "bedst" - ifølge Jer og jeres børn?

- I må også gerne lige skrive hjvor gamle jeres børn er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2011

An&Jo

min dreng har hvalen, den lille fisk, og kyllingen..

Hvalen har han fundet ud af at vælte om på siden så han kan kravle op og sidde på den.. Men lige nu er det klart mor her der har mest ud af dem.. de er ret gode til at styrke balancen med..

Anmeld

21. april 2011

LinLin

mortilj skriver:

min dreng har hvalen, den lille fisk, og kyllingen..

Hvalen har han fundet ud af at vælte om på siden så han kan kravle op og sidde på den.. Men lige nu er det klart mor her der har mest ud af dem.. de er ret gode til at styrke balancen med..

Hvor gammel er han?

Anmeld

21. april 2011

An&Jo

DAs mor skriver:

Hvor gammel er han?

Han er kun lige blevet 1 år.. derfor er det også stadig mig der leger mest med dem.. Min plan er at vi skal have dem allesammen lidt efter lidt..

Anmeld

21. april 2011

LinLin

mortilj skriver:

Han er kun lige blevet 1 år.. derfor er det også stadig mig der leger mest med dem.. Min plan er at vi skal have dem allesammen lidt efter lidt..

Jeg tænkte nemlig på om Adam skulle ønske sig kyllingen i 1 års fødselsdagsgave.... synes den ser fin ud til at kravle over, ligge på og senere vippe

Anmeld

21. april 2011

An&Jo

DAs mor skriver:

Jeg tænkte nemlig på om Adam skulle ønske sig kyllingen i 1 års fødselsdagsgave.... synes den ser fin ud til at kravle over, ligge på og senere vippe

kyllingen er ikke voldsom stor.. Men den kan godt bruges til det du skriver.. Herhjemme bliver den brugt som balanceboard på den måde at den bliver vendt på hovedet og man så træder op på den.. Der kan lige nøjagtigt være 2 voksen fødder derpå..

Anmeld

21. april 2011

LinLin

mortilj skriver:

kyllingen er ikke voldsom stor.. Men den kan godt bruges til det du skriver.. Herhjemme bliver den brugt som balanceboard på den måde at den bliver vendt på hovedet og man så træder op på den.. Der kan lige nøjagtigt være 2 voksen fødder derpå..

- netop derfor jeg tænkte den var en god "begynder-een"

Tak for svar!

Anmeld

21. april 2011

An&Jo

DAs mor skriver:

- netop derfor jeg tænkte den var en god "begynder-een"

Tak for svar!

Det er nemlig en god begynder en..

Det var da så lidt..

Anmeld

21. april 2011

Ranarupta

Jeg har ingen erfaring med bObles, men har tænkt mig, at Albert skal have elefanten i gave, når han bliver 1 år. 
Jeg forestiller mig, at den kan bruges som balance-ting, vippe, stol/skammel osv.

Anmeld

21. april 2011

SpunkenJo

DAs mor skriver:

Hvilke har jeres børn - og får de noget "ud af dem"?

Jeg har nemlig lige købt elefanten (i grå, da den var 200 kr billigere end de andre!) - synes den så sjovest ud Den er primært købt til David på 4 år, men Adam (7 mdr) får forhåbentligt også glæde af dem på et tidspunkt

Men hvilken er "bedst" - ifølge Jer og jeres børn?

- I må også gerne lige skrive hjvor gamle jeres børn er

Du har elefanten

Så er krokodillen et must have som den næste

Vi er mega glade for de to. Fisken er ik sjov, men ikke den bedste invistering, vil ha kyllingen som den næste

Knus Jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.