Øv mine fryseæg overlevede ikke optøningen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2011

Lisbeth1985

baby84 skriver:

Hej søde

tak for din besked. Jeg håber bare det er vores typiske uheld der igen har slået til og at de næste fryseæg er fine. Vi skal i gang med fryseforsøg igen næste gang da man kun må have 3 liggende i fryseren og vi har 5. Det er så svært hvor mange man skal tø op næste gang. Man vil jo gerne have så meget så muligt ud af dem, men kan heller ikke overskue at stå i den her situation en gang til hvis vi kun tager to op.

Synes bare snart vi har fortjent, at blive forældre.. Vil bare tro på at sommeren er vores

Selvfølgelig er sommeren jeres: TRO PÅ DET SØDE!! Jeg er helt sikker på, at tro kan flytte bjerge

Mht til optøningen må i jo mærke efter: hvad siger jeres mavefornemmelse? Personligt ville jeg nok vælge at tø to strå op (netop for at undgå skuffelsen igen)..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2011

baby84

Lisbeth1985 skriver:

Selvfølgelig er sommeren jeres: TRO PÅ DET SØDE!! Jeg er helt sikker på, at tro kan flytte bjerge

Mht til optøningen må i jo mærke efter: hvad siger jeres mavefornemmelse? Personligt ville jeg nok vælge at tø to strå op (netop for at undgå skuffelsen igen)..

sommer skal også bare bliver jeres..nu vil vi altså bare snart holde flyttedag til en anden meget sjovere baby.dk-gruppe. Håber sådan, at du starter her 8 dage 

Jeg tror også vi tør to strå op.. om ikke andet er der flere at vælge imellem, hvilket jo kan vise sig at være en fordel.

godt påske

Anmeld

21. april 2011

Putomanen

tusind tak.. du kan tror påskevejret hjælper selvom der skulle noget til at komme ud af sengen. skuffelsen er bare næsten ikke til at holde ud, men det er jo desværre et vilkår i denne verden.

Det er godt at høre, at vejret hjælper på dit humør, det er jo dejligt  Og ja, verden går videre udenfor, og nogle gange gør det bare så ondt og er bund uretfærdigt

Nogle gange kan jeg godt drømme mig tilbage til dengang, hvor jeg var barn, og min største bekymring var, om min veninde kunne lege og om vi fik lov af vores forældre. Helt åndssvagt, men det ville være dejligt at slippe for alle de ting, man som voksen skal tage stilling til

Anmeld

21. april 2011

baby84

Putomanen skriver:

Det er godt at høre, at vejret hjælper på dit humør, det er jo dejligt  Og ja, verden går videre udenfor, og nogle gange gør det bare så ondt og er bund uretfærdigt

Nogle gange kan jeg godt drømme mig tilbage til dengang, hvor jeg var barn, og min største bekymring var, om min veninde kunne lege og om vi fik lov af vores forældre. Helt åndssvagt, men det ville være dejligt at slippe for alle de ting, man som voksen skal tage stilling til

ja det kunne jeg også eller bare til tiden før behandlingprocessen hvor man kunne overskue andre ting og ikke var totalt afhægig af gode æg for at være positiv og i ro indeni.

Venter du på forsamtale el??

Anmeld

21. april 2011

Putomanen

baby84 skriver:

ja det kunne jeg også eller bare til tiden før behandlingprocessen hvor man kunne overskue andre ting og ikke var totalt afhægig af gode æg for at være positiv og i ro indeni.

Venter du på forsamtale el??

Jeg tror faktisk jeg helst ville tilbage til jeg var 18-20 år, der var man voksen nok til at tage sine egne beslutninger men jeg syntes ikke at liver var hårdt... Men det er ærgeligt at alle de bekymringer fylder så meget i hovedet

Lige nu venter jeg på at komme til kontrol på min keglesnitsoperation i slutningen af måneden, og forhåbentlig får vi en henvisning til Holbæk sygehus derefter. Det vil være rart at vide, hvilken behandling vi skal starte i, så jeg kan begynde at forberede mig på det.

Anmeld

21. april 2011

baby84

Putomanen skriver:

Jeg tror faktisk jeg helst ville tilbage til jeg var 18-20 år, der var man voksen nok til at tage sine egne beslutninger men jeg syntes ikke at liver var hårdt... Men det er ærgeligt at alle de bekymringer fylder så meget i hovedet

Lige nu venter jeg på at komme til kontrol på min keglesnitsoperation i slutningen af måneden, og forhåbentlig får vi en henvisning til Holbæk sygehus derefter. Det vil være rart at vide, hvilken behandling vi skal starte i, så jeg kan begynde at forberede mig på det.

puha..det lyder da også til at i er ramt af det store uheld, hvis du både skal tænke på celleforandringer og behandling. Kan godt huske fasen inden vi kom igang og det var sgu også hårdt. Al den uvished om hvad fremtiden skal bringe, er næsten uudholdelig, men man er jo dømt til at finde en måde at tackle det. Undre mig stadig over hvordan

Krydser alt hvad jeg har for at i snart får jeres afklaring så i kan komme igang med næste etape. Behandlingsprocessen er trods alt lidt sjovere end ventetiden inden.

Anmeld

21. april 2011

Putomanen

baby84 skriver:

puha..det lyder da også til at i er ramt af det store uheld, hvis du både skal tænke på celleforandringer og behandling. Kan godt huske fasen inden vi kom igang og det var sgu også hårdt. Al den uvished om hvad fremtiden skal bringe, er næsten uudholdelig, men man er jo dømt til at finde en måde at tackle det. Undre mig stadig over hvordan

Krydser alt hvad jeg har for at i snart får jeres afklaring så i kan komme igang med næste etape. Behandlingsprocessen er trods alt lidt sjovere end ventetiden inden.

Ja, det har været en lidt hård periode synes jeg.. Jeg undrer mig også nogle gange over, hvordan man klarer den. Men i mit hoved har vi ikke rigtig noget valg, havd er alternativet?

Tusind tak for det  Jeg  for, at behandlingsprocessen snart er overstået for jer!!!

Anmeld

22. april 2011

ønskebørn74

baby84 skriver:

Så skod..skulle have lagt fryseæg op i dag, men fik desværre et opkald i morges hvor de måtte sige at mine to ellers fine 4-celle æg ikke have delt sig. Det betyder så at der endnu engang er ventetid. Det er næsten ikke til at holde ud.

Har bare syntes at tiden var lang indtil i dag og nu skal vi så vente endnu en mdr. Havde troet at min. et ville have delt sig og nu bliver jeg bare bekymret for om de kan dele sig efter 2 dagen og om mine æg kan tåle fryseren. Tror i man kan have æg som går i stå på 2.dagen? Bare for skod hvis det er årsagen til at de to friske icsi forsøg ikke virkede.

Nøj hvor skal man lede længe efter overskud når man bliver så skuffet

EJ SØDESTE!!!  Øv hvor jeg bare føler med dig!!!!

Ved slet ikke hvad jeg skal sige...  Hvor er det bare noget lort!!!

Lene

Anmeld

22. april 2011

nielsen80

kæmpeved slet ikke hvad jeg skal sige, andet end det er så uretfærdigt!. Håber virkelig det snart er din tur til at få en positiv oplevelse - det er godt nok op ad bakke for dig i øjeblikket.

Anmeld

22. april 2011

Mamalou

baby84 skriver:

Så skod..skulle have lagt fryseæg op i dag, men fik desværre et opkald i morges hvor de måtte sige at mine to ellers fine 4-celle æg ikke have delt sig. Det betyder så at der endnu engang er ventetid. Det er næsten ikke til at holde ud.

Har bare syntes at tiden var lang indtil i dag og nu skal vi så vente endnu en mdr. Havde troet at min. et ville have delt sig og nu bliver jeg bare bekymret for om de kan dele sig efter 2 dagen og om mine æg kan tåle fryseren. Tror i man kan have æg som går i stå på 2.dagen? Bare for skod hvis det er årsagen til at de to friske icsi forsøg ikke virkede.

Nøj hvor skal man lede længe efter overskud når man bliver så skuffet

Du får også et fra mig. Jeg håber at næste forsøg lykkes! Der krydses i hvert fald fingere herfra. 

God påske!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.