Øv mine fryseæg overlevede ikke optøningen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.332 visninger
19 svar
0 synes godt om
21. april 2011

baby84

Så skod..skulle have lagt fryseæg op i dag, men fik desværre et opkald i morges hvor de måtte sige at mine to ellers fine 4-celle æg ikke have delt sig. Det betyder så at der endnu engang er ventetid. Det er næsten ikke til at holde ud.

Har bare syntes at tiden var lang indtil i dag og nu skal vi så vente endnu en mdr. Havde troet at min. et ville have delt sig og nu bliver jeg bare bekymret for om de kan dele sig efter 2 dagen og om mine æg kan tåle fryseren. Tror i man kan have æg som går i stå på 2.dagen? Bare for skod hvis det er årsagen til at de to friske icsi forsøg ikke virkede.

Nøj hvor skal man lede længe efter overskud når man bliver så skuffet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2011

Ludo

baby84 skriver:

Så skod..skulle have lagt fryseæg op i dag, men fik desværre et opkald i morges hvor de måtte sige at mine to ellers fine 4-celle æg ikke have delt sig. Det betyder så at der endnu engang er ventetid. Det er næsten ikke til at holde ud.

Har bare syntes at tiden var lang indtil i dag og nu skal vi så vente endnu en mdr. Havde troet at min. et ville have delt sig og nu bliver jeg bare bekymret for om de kan dele sig efter 2 dagen og om mine æg kan tåle fryseren. Tror i man kan have æg som går i stå på 2.dagen? Bare for skod hvis det er årsagen til at de to friske icsi forsøg ikke virkede.

Øv øv aller først skal du have et stort  ej du får lidt flere

Det er jeg virkelig ked af at høre søde.

Ja ventetiden er bare den værste, jeg kan desværre ikke svare på dit spørgsmål bare jeg kunne.

God påske

Anmeld

21. april 2011

Putomanen

Øv, hvor er det bare en trist nyhed at få  Jeg føler virkelig med dig!!! Du får en masse  herfra, og så håber jeg, at det dejlige påskesolskinsvejr kan hjælpe lidt på humøret.

Anmeld

21. april 2011

CamillaValby

Du får lige et kæmpe

Anmeld

21. april 2011

Lisbeth1985

baby84 skriver:

Det er jeg virkelig ked af at høre søde

Jeg tror dog ikke, at det betyder at dine æg ikke kan dele sig efter 2.dagen.. Der er bare rigtig mange æg, der går til spilde efter nedfrysningen (kun et af vores tre overlevede)..

Kan i går igang med et frisk forsøg ved næste mens eller?

Du ved, hvor jeg er, hvis du har behov for at læsse af

Anmeld

21. april 2011

baby84

Ludo skriver:

Øv øv aller først skal du have et stort  ej du får lidt flere

Det er jeg virkelig ked af at høre søde.

Ja ventetiden er bare den værste, jeg kan desværre ikke svare på dit spørgsmål bare jeg kunne.

God påske

Tusind tak..det varmer..kæmpetil dig

Anmeld

21. april 2011

baby84

Putomanen skriver:

Øv, hvor er det bare en trist nyhed at få  Jeg føler virkelig med dig!!! Du får en masse  herfra, og så håber jeg, at det dejlige påskesolskinsvejr kan hjælpe lidt på humøret.

tusind tak.. du kan tror påskevejret hjælper selvom der skulle noget til at komme ud af sengen. skuffelsen er bare næsten ikke til at holde ud, men det er jo desværre et vilkår i denne verden.

Anmeld

21. april 2011

Nessie

baby84 skriver:

Øv hvor er det trist

Krydser fingre for at det går bedre næste gang.

Jeg tror der er stor forskel på hvordan æggene klarer nedfrysningen.
vi har haft 3 æg i fryseren, hvor 2 overlevede, og sidste gang var der 2 æg, og det ene overlevede. Men har også hørt om én der havde 2 æg i fryseren, og de begge overlevede.

Om dine æg generelt stopper udviklingen på 2. dagen? Det tror jeg ikke. Heldigvis er de jo så dygtige i dag, at de kun tager de æg, der ser flotte ud, og putter i fryseren.

for dig næste gang

Anmeld

21. april 2011

baby84

Lisbeth1985 skriver:

Det er jeg virkelig ked af at høre søde

Jeg tror dog ikke, at det betyder at dine æg ikke kan dele sig efter 2.dagen.. Der er bare rigtig mange æg, der går til spilde efter nedfrysningen (kun et af vores tre overlevede)..

Kan i går igang med et frisk forsøg ved næste mens eller?

Du ved, hvor jeg er, hvis du har behov for at læsse af

Hej søde

tak for din besked. Jeg håber bare det er vores typiske uheld der igen har slået til og at de næste fryseæg er fine. Vi skal i gang med fryseforsøg igen næste gang da man kun må have 3 liggende i fryseren og vi har 5. Det er så svært hvor mange man skal tø op næste gang. Man vil jo gerne have så meget så muligt ud af dem, men kan heller ikke overskue at stå i den her situation en gang til hvis vi kun tager to op.

Synes bare snart vi har fortjent, at blive forældre.. Vil bare tro på at sommeren er vores

Anmeld

21. april 2011

baby84

Nessie skriver:

Øv hvor er det trist

Krydser fingre for at det går bedre næste gang.

Jeg tror der er stor forskel på hvordan æggene klarer nedfrysningen.
vi har haft 3 æg i fryseren, hvor 2 overlevede, og sidste gang var der 2 æg, og det ene overlevede. Men har også hørt om én der havde 2 æg i fryseren, og de begge overlevede.

Om dine æg generelt stopper udviklingen på 2. dagen? Det tror jeg ikke. Heldigvis er de jo så dygtige i dag, at de kun tager de æg, der ser flotte ud, og putter i fryseren.

for dig næste gang

tak..du har nok ret..synes bare det er lidt mod statestikken når begge stopper, selvom jeg jo godt ved at det ikke behøver betyde noget. De havde ikke fået fryseskader og så fine ud, så det er mystisk. Må bare tro på det til næste gang og satse på at vi nu har fået vores aller sidste portion uheld.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.