Jeg hader min badevægt!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2011

Jemion

kiwifrugten skriver:

Jaaa jeg ved det godt nok heller ikke

Har haft meget ondt i nat og her til morgen har nogle meget lede smerter i lænden som vare 1 min og som kommer med 6-10 min`s mellemrum så mon ikke snart det sker

Kom nu Petra

Jeg er helt skudt i navnet i har fundet til lillepigen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

kiwifrugten skriver:

Jaaa jeg ved det godt nok heller ikke

Har haft meget ondt i nat og her til morgen har nogle meget lede smerter i lænden som vare 1 min og som kommer med 6-10 min`s mellemrum så mon ikke snart det sker

Kom nu Petra

Vildt, tænk om ik hun kommer lige på terminsdagen? 

Men i dag ville være endnu sejere synes jeg jo 

Hepper på hun snart vil ud og hilse på mor 

Anmeld

21. april 2011

Annette A

Hej 

Første graviditet tog jeg kun 11 kg på ialt, men denne gang har jeg allerede taget 6 kilo på og er 20+3, så det stresser mig også lidt. Men tror nu på at det nok skal gå alligevel med at tabe sig efter fødslen. Er jo nødt til at kunne passe sit tøj igen.  Men har da hørt om dem der tager rigtig mange kilo på der alligevel kommer pænt ned i vægt igen.. Så man må jo bare være aktiv til den tid..

Anmeld

21. april 2011

Mira0911

Jemion skriver:

Jeg tabte mig 9 kg inden jeg blev gravid, sørme så om jeg ikke allerede har taget dem på igen synes det er noget hurtigt er kun 20+6 idag.. Andre der tog hurtigt på ?

Jeg er 18+3 og vægten runder snart 10 kg... 

Anmeld

21. april 2011

Muffinmus

da jeg var ca halvvejs havde jeg rundet ca + 12 kg...og endte på 25

Anmeld

21. april 2011

Sitrani

Oh god..... Jeg vejede mig lige i går, og der sagde vægten +12 kg  Men tror nu det er meget normalt.... Vi må bare tabe os efter vi har født!!!!  Det har jeg i hvert fald planlagt.... Og så skulle det vidst også være "nemmere" at tabe sig, når man ammer, så den lille har bare at spise rigtig godt

Anmeld

21. april 2011

tinasmor

Jemion skriver:

Jeg tabte mig 9 kg inden jeg blev gravid, sørme så om jeg ikke allerede har taget dem på igen synes det er noget hurtigt er kun 20+6 idag.. Andre der tog hurtigt på ?

også mig, jeg er næsten 30 uger men har allerede taget 9-10 kilo på. Jeg ved jo at alle siger at man tager rigtig meget på de sidste par måneder. ÆV havde håbet at kunne holde mig til 14 kilo men tænker at det er urealistisk at jeg kun skal tage 4 kilo på de sidste to en halv måned. Ej altså. Men jeg har også spist vildt dårligt, så jeg tror det meste er helt min egen skyld. Fortyder og ville ønske jeg havde passet bedre på.

Anmeld

22. april 2011

kiwifrugten

Jemion skriver:

Jeg er helt skudt i navnet i har fundet til lillepigen

Tusind tak

Anmeld

22. april 2011

Sitrani

tinasmor skriver:

også mig, jeg er næsten 30 uger men har allerede taget 9-10 kilo på. Jeg ved jo at alle siger at man tager rigtig meget på de sidste par måneder. ÆV havde håbet at kunne holde mig til 14 kilo men tænker at det er urealistisk at jeg kun skal tage 4 kilo på de sidste to en halv måned. Ej altså. Men jeg har også spist vildt dårligt, så jeg tror det meste er helt min egen skyld. Fortyder og ville ønske jeg havde passet bedre på.

Har det lige som dig..... Har taget 12 kg på og er 30 uger henne nu, så der skal nok ryge lidt mere på i de næste 2½ måned der mangler indtil termin... Men har heller ikke været helt sød til kun at spise sundt, og har ikke kunne dyrke noget motion, da jeg i starten af min graviditet fik en blodprop, som gjorde vildt ondt, og lidt jeg kom i behandling for den, begyndte jeg at få ondt i lænden og bækkenet, og kan ikke lave ret meget nu... og så er det jo svært at holde vægten nede...

Anmeld

23. april 2011

Blyb

Jeg er i dag 23+5 og har også taget 9 kilo på.. Ikke noget jeg er særlig stolt af, men jeg har heller ikke være særlig fysisk aktiv, da jeg har været bange for at miste igen.

Min jordmoder var lidt efter mig i uge 20.. NU skal du passe lidt på din vægt, du er stadig i den "lette ende" af graviditeten..

Jo tak, men jeg kan så høre jeg heldigvis ikke er den eneste.. Håber jeg kan holde mig under de 20 kilo - det SKAL jeg bare!

Er desværre allerede begyndt at få lidt vand i kroppen og frygter der kommer meget meget mere til.. Især i de sidste par varme måneder jeg går i møde..

Gry

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.