Jeg hader min badevægt!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.114 visninger
19 svar
0 synes godt om
21. april 2011

Jemion

Jeg tabte mig 9 kg inden jeg blev gravid, sørme så om jeg ikke allerede har taget dem på igen synes det er noget hurtigt er kun 20+6 idag.. Andre der tog hurtigt på ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2011

mortilnoahogmelina

Jep mig
JEG rundede 10 kg i uge 23
Da jeg fødte 39+6 havde vægten lige sneget sig op på +16

Anmeld

21. april 2011

mortilnoahogmelina

MEn vil da lige pointere at Jeg havde tabt det hele igen 3 måneder efter .

Anmeld

21. april 2011

Jemion

Hvis vægten bare holder sig i nærheden af hvad din gjorde så er det okay

Anmeld

21. april 2011

kiwifrugten

Jeg tabte 20 kg lige inden jeg blev gravid og nu har jeg taget over 36 kilo på til trods for jeg har spist oki sundt og været aktiv.

Men jeg har rigtig meget vand i kroppen.

Så 9 kilo er ingen ting

Anmeld

21. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

kiwifrugten skriver:

Jeg tabte 20 kg lige inden jeg blev gravid og nu har jeg taget over 36 kilo på til trods for jeg har spist oki sundt og været aktiv.

Så 9 kilo er ingen ting

Hvaaa Kiwi hvad laver du her?? Burde du ikke ligge med presseveer på fødegangen nu? Troede det var det jeg havde aftalt med bettefisen derinde. 

Anmeld

21. april 2011

Jemion

kiwifrugten skriver:

Så 9 kilo er ingen ting

Hvis det er vand i kroppen der giver de fleste kg forsvinder de så ikke hurtigt igen når man har født ? Tror desværre ikke det jeg har taget på indtil videre er vand, da jeg ikke har kunne være særlig aktiv pga mit bækken

Anmeld

21. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Jemion skriver:

Jeg tabte mig 9 kg inden jeg blev gravid, sørme så om jeg ikke allerede har taget dem på igen synes det er noget hurtigt er kun 20+6 idag.. Andre der tog hurtigt på ?

Jeg har taget ca. det samme på FØR jeg blev gravid denne gang pga. behandling, SA, osv 

Er heldigvis ikke overvægtig, og tabte mig lige i starten, men nøøj hvor vil jeg bare ikke for langt op i vægt. 

Lige for tiden lever jeg nærmest kun af frugt, og lidt fast føde ind imellem, så det jo ik det store problem lige nu. 

Må se hvordan det går. 

Håber du holder vægten hvor du vil, og som de andre skriver, så taber du det nok bagefter alligevel hvis det er. 

Anmeld

21. april 2011

kiwifrugten

Jemion skriver:

Hvis det er vand i kroppen der giver de fleste kg forsvinder de så ikke hurtigt igen når man har født ? Tror desværre ikke det jeg har taget på indtil videre er vand, da jeg ikke har kunne være særlig aktiv pga mit bækken

Jo jeg har fået at vide at det nok forsvinder rigtig hurtigt igen så det ser jeg meget frem til  Jeg har heller ikke kunnet være aktiv de sidste 2 mdr pga ondt i lænden

Anmeld

21. april 2011

kiwifrugten

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hvaaa Kiwi hvad laver du her?? Burde du ikke ligge med presseveer på fødegangen nu? Troede det var det jeg havde aftalt med bettefisen derinde. 

Jaaa jeg ved det godt nok heller ikke

Har haft meget ondt i nat og her til morgen har nogle meget lede smerter i lænden som vare 1 min og som kommer med 6-10 min`s mellemrum så mon ikke snart det sker

Kom nu Petra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.