industrimuseet horsens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2011

NinaNymannMadsen

CamiRon skriver:

I har i hvert fald dejligt vejr til det uanset hvad I vælger! God fornøjelse!

ja nemlig...
mange tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2011

mn

Astasmor skriver:

okay... har været inde på deres hjemmesiden og der står der at idag tænder de for nogen maskiner mener jeg det var de har noget de gør hver dag på nogen bestemte tidspunkter nemlig.

så synes jeg da du skal gøre det der jeg er kommet der alt den tid jeg kan huske og har haft alle mulige med der nede og det bedste er bare når de gør det, så det synes jeg da helt klart du skal gøre

Anmeld

21. april 2011

NinaNymannMadsen

metteswn skriver:

så synes jeg da du skal gøre det der jeg er kommet der alt den tid jeg kan huske og har haft alle mulige med der nede og det bedste er bare når de gør det, så det synes jeg da helt klart du skal gøre

okay kan også kun huske gode ting der fra har kommet der rigtig meget da jeg var mindre med min morfar.
tror vi prøver at lokke mormor og morfar med så de ikk bare skal sidde nede på campingpladsen og så asta kan være lidt sammen med dem også hvor vi laver noget sammen alle sammen end bare at være hjemme ved os eller dem jo. og nu da det jo alligevel er ferie er det jo med at få det meste ud af den

Anmeld

21. april 2011

mn

Astasmor skriver:

okay kan også kun huske gode ting der fra har kommet der rigtig meget da jeg var mindre med min morfar.
tror vi prøver at lokke mormor og morfar med så de ikk bare skal sidde nede på campingpladsen og så asta kan være lidt sammen med dem også hvor vi laver noget sammen alle sammen end bare at være hjemme ved os eller dem jo. og nu da det jo alligevel er ferie er det jo med at få det meste ud af den

det lyder som en rigtig hyggelig i dag jamen så må i have en god dag

Anmeld

21. april 2011

NinaNymannMadsen

metteswn skriver:

det lyder som en rigtig hyggelig i dag jamen så må i have en god dag

mange tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.