industrimuseet horsens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

524 visninger
14 svar
0 synes godt om
21. april 2011

NinaNymannMadsen

er der nogen der har erfaring med at ha små børn med der ind.

vi har snakket lidt om at det kunne være spændene, men ved ikk om det er noget for asta hun er 22 mdr godt og vel. er der nogen der har haft deres børn med der ind.

asta kan godt lige store maskiner og sådan nogen ting.

vil bare lige høre jeres erfaring

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2011

CamiRon

Min onkel arbejdede der i mange år og vi søskende har været med derinde mange gange! Tror godt du kan tage Asta med men nok ikke forvente at hun har tålmodighed til det hele...

Kan huske en påske de havde små kyllinger under varmelampe derinde!

God fornøjelse!

Anmeld

21. april 2011

NinaNymannMadsen

CamiRon skriver:

Min onkel arbejdede der i mange år og vi søskende har været med derinde mange gange! Tror godt du kan tage Asta med men nok ikke forvente at hun har tålmodighed til det hele...

Kan huske en påske de havde små kyllinger under varmelampe derinde!

God fornøjelse!

okay... forventer heller ikk hun har tålmodigheden til at stå og kikke på alle tingene... men det var også mere for at komme lidt ud og lave noget andet end bare at være hjemme og lave ingen ting.

og nu ved jeg jo de har nogen store maskiner der inde også og jeg tror det er det eneste der vil fange asta sådan helt vild for hun er vild med sådan noget nemlig.

men det vil vi da så prøve. tror lige vi prøver at lokke med mormor og morfar også da det ikke er så tit vi ser dem og nu er de lige i nærheden.

Anmeld

21. april 2011

CamiRon

Det lyder som en god plan!! Har i prøvet at fodre ænder ved Bygholm Parkhotel sammen med Asta? Vores Emma på 23 mdr. elsker det!

Anmeld

21. april 2011

NinaNymannMadsen

CamiRon skriver:

Det lyder som en god plan!! Har i prøvet at fodre ænder ved Bygholm Parkhotel sammen med Asta? Vores Emma på 23 mdr. elsker det!

ja det har vi prøvet før og det var ikk hende men det var i vinters så det kan jo godt være derfor jo.
om ikk andet er det jo bare tage på legepledsen der også er der

Anmeld

21. april 2011

mn

Astasmor skriver:

er der nogen der har erfaring med at ha små børn med der ind.

vi har snakket lidt om at det kunne være spændene, men ved ikk om det er noget for asta hun er 22 mdr godt og vel. er der nogen der har haft deres børn med der ind.

asta kan godt lige store maskiner og sådan nogen ting.

vil bare lige høre jeres erfaring

mine erfaring siger mig at uanset alder synes folk det er spændende, særligt hvis man kommer der når de har de der dage hvor man får lov at lave de forskellige ting eller de tænderne nogle af dem.

Anmeld

21. april 2011

CamiRon

Astasmor skriver:

ja det har vi prøvet før og det var ikk hende men det var i vinters så det kan jo godt være derfor jo.
om ikk andet er det jo bare tage på legepledsen der også er der

Første gang Emma skulle møde ænderne var hun heller ik helt vild med det - hun var lidt bange for dem, men hun er blevet meget modigere med alderen! Hun aede også en hestenæse i går! Hihi...

Anmeld

21. april 2011

NinaNymannMadsen

metteswn skriver:

mine erfaring siger mig at uanset alder synes folk det er spændende, særligt hvis man kommer der når de har de der dage hvor man får lov at lave de forskellige ting eller de tænderne nogle af dem.

okay... har været inde på deres hjemmesiden og der står der at idag tænder de for nogen maskiner mener jeg det var de har noget de gør hver dag på nogen bestemte tidspunkter nemlig.

Anmeld

21. april 2011

NinaNymannMadsen

CamiRon skriver:

Første gang Emma skulle møde ænderne var hun heller ik helt vild med det - hun var lidt bange for dem, men hun er blevet meget modigere med alderen! Hun aede også en hestenæse i går! Hihi...

okay... tror også asta vil syntes mere om det nu når hun selv kan stå og smide brød til dem end bare sidde i klapvogn eller barnevogn jo og kikke på.
asta elsker dyr normalt også så

Anmeld

21. april 2011

CamiRon

Astasmor skriver:

okay... tror også asta vil syntes mere om det nu når hun selv kan stå og smide brød til dem end bare sidde i klapvogn eller barnevogn jo og kikke på.
asta elsker dyr normalt også så

I har i hvert fald dejligt vejr til det uanset hvad I vælger! God fornøjelse!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.