Hjælp til hovedopgave - besvarelse af spørgeskema

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2011

Vivian67

Et stk. svar herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
LotteN skriver:

Jeg sidder og er igang med min hovedopgave til min uddannelse og i denne sammenhæng har jeg udarbejdet et spørgeskema som jeg har brug for en masse besvarelser på.

Så håber der er nogen herinde der vil ofre 5 min af deres tid på at besvare dette og dermed lade mig komme tættere på målet

https://survey.enalyzer.com/?pid=saf5b6k8

Tusind tak for hjæpen

er det ik lidt dumt at hvis man svare at man ikke kender til det der tour ting, at man så skal svare på hvor man har hørt om dem?

og man svare at man ikke er medlem af dem på facebook, da man ikke har nogen profil, og alligevel skal man svare på to yderligere spørgsmål som har med facebook at gøre....?

har besvaret dit spørgeskema dog

Anmeld

21. april 2011

ESV

har svaret, held og lykke med opgaven.

Anmeld

22. april 2011

LotteN

Fru. Skovrup skriver:

er det ik lidt dumt at hvis man svare at man ikke kender til det der tour ting, at man så skal svare på hvor man har hørt om dem?

og man svare at man ikke er medlem af dem på facebook, da man ikke har nogen profil, og alligevel skal man svare på to yderligere spørgsmål som har med facebook at gøre....?

har besvaret dit spørgeskema dog

jo, men da spørgeskemaet ikke kan sættes op på den måde, så man kan hoppe uden om et spørgsmål, så er der ikke andre muligheder, derfor jeg har lavet de svarmuligheder som jeg nu har.

tak for hjælpen

Anmeld

22. april 2011

LotteN

ESV skriver:

har svaret, held og lykke med opgaven.

tusind tak skal du have

Anmeld

22. april 2011

LotteN

Vivian67 skriver:

Et stk. svar herfra

mange tak for hjælpen

Anmeld

22. april 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
LotteN skriver:

jo, men da spørgeskemaet ikke kan sættes op på den måde, så man kan hoppe uden om et spørgsmål, så er der ikke andre muligheder, derfor jeg har lavet de svarmuligheder som jeg nu har.

tak for hjælpen

da jeg selv skulle bruge et spørgeskema til min opgave fandt jeg et der godt kunne lave det der med at hvis man havde svaret noget bestemt til det ene så kom det næste ikke med...

ihhh kan self ikke huske hvor jeg fandt det henne... men der findes mange forskellige gratis sites med spørgeskemaer, og den her kunne også regne procenter sammen for en med hvor mange der havde svaret hvad osv...

har også svaret på skemaet

Anmeld

25. april 2011

LotteN

Wampires skriver:

da jeg selv skulle bruge et spørgeskema til min opgave fandt jeg et der godt kunne lave det der med at hvis man havde svaret noget bestemt til det ene så kom det næste ikke med...

ihhh kan self ikke huske hvor jeg fandt det henne... men der findes mange forskellige gratis sites med spørgeskemaer, og den her kunne også regne procenter sammen for en med hvor mange der havde svaret hvad osv...

har også svaret på skemaet

ja, ved jeggodt der findes sådanne spørgeskemaer, men orkede ikke har sidde og glo 100 forskellige igennem for at finde sådan et, så valgte denne løsning i stedet for..

Dette spørgeskema her er nemlig også så genialt er den selv lægger sammen, og laver søjlediagrammer + man kan kobl 2 spørgsmål sammen og så en del viden ud af dette

Tak for hjælpen

Anmeld

25. april 2011

Natascha

Så er det besvaret... Håber du kan bruge det

Anmeld

25. april 2011

LotteN

Natascha skriver:

Så er det besvaret... Håber du kan bruge det

Det kan du tro jeg kan. Tusind tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.