Hjælp til hovedopgave - besvarelse af spørgeskema

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.333 visninger
29 svar
0 synes godt om
21. april 2011

LotteN

Jeg sidder og er igang med min hovedopgave til min uddannelse og i denne sammenhæng har jeg udarbejdet et spørgeskema som jeg har brug for en masse besvarelser på.

Så håber der er nogen herinde der vil ofre 5 min af deres tid på at besvare dette og dermed lade mig komme tættere på målet

https://survey.enalyzer.com/?pid=saf5b6k8

Tusind tak for hjæpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2011

SaraLM

Havde svært ved at finde en rød tråd i spørgeskemaet - men hvis det hjælper dig i forb med din opgave er det jo fint
- skemaet er hermed besvaret

Anmeld

21. april 2011

Sofia

tjek!

Anmeld

21. april 2011

Nettemor

done! men spørgsmålet om beslutning af feriemål er lidt svært da vi er fælles om de beslutninger.

Anmeld

21. april 2011

LotteN

SaraLM skriver:

Havde svært ved at finde en rød tråd i spørgeskemaet - men hvis det hjælper dig i forb med din opgave er det jo fint
- skemaet er hermed besvaret

tak for hjælpen..

Ja, ved godt den råde tråd ikke helt er der. men det er fordi jeg både skal bruge det til analyse af købsadfærd og markedsføringsdelen...

Anmeld

21. april 2011

LotteN

Sofia skriver:

tjek!

taktak

Anmeld

21. april 2011

LotteN

nettemor skriver:

done! men spørgsmålet om beslutning af feriemål er lidt svært da vi er fælles om de beslutninger.

Ja kan jeg godt se, men så er det nok bare andet du skulle have valgt... Ellers tænker jeg der nok altid er en der er lidt bedre til at skyde igennem end den anden, hvis du forstår 

Anmeld

21. april 2011

Troldepussen

har også besvaret, men som de andre siger er det svært når man er fælles om beslutningerne, og så har jeg på fornæmmelsen at den er myntet på charterrejser, og det har vi aldrig været på.

Anmeld

21. april 2011

LotteN

Troldepussen skriver:

har også besvaret, men som de andre siger er det svært når man er fælles om beslutningerne, og så har jeg på fornæmmelsen at den er myntet på charterrejser, og det har vi aldrig været på.

nope.... Jeg er i praktik ved Magic Tours, som sælger rejser til Disneyland i Paris

Anmeld

21. april 2011

SaraLM

LotteN skriver:

tak for hjælpen..

Ja, ved godt den råde tråd ikke helt er der. men det er fordi jeg både skal bruge det til analyse af købsadfærd og markedsføringsdelen...

Aha, jamen velbekomme - og held og lykke med opgaven ihvertfald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.