Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg sidder og er igang med min hovedopgave til min uddannelse og i denne sammenhæng har jeg udarbejdet et spørgeskema som jeg har brug for en masse besvarelser på.
Så håber der er nogen herinde der vil ofre 5 min af deres tid på at besvare dette og dermed lade mig komme tættere på målet
https://survey.enalyzer.com/?pid=saf5b6k8
Tusind tak for hjæpen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tjek!
done! men spørgsmålet om beslutning af feriemål er lidt svært da vi er fælles om de beslutninger.
SaraLM skriver: Havde svært ved at finde en rød tråd i spørgeskemaet - men hvis det hjælper dig i forb med din opgave er det jo fint - skemaet er hermed besvaret
Havde svært ved at finde en rød tråd i spørgeskemaet - men hvis det hjælper dig i forb med din opgave er det jo fint - skemaet er hermed besvaret
tak for hjælpen..
Ja, ved godt den råde tråd ikke helt er der. men det er fordi jeg både skal bruge det til analyse af købsadfærd og markedsføringsdelen...
Sofia skriver: tjek!
taktak
nettemor skriver: done! men spørgsmålet om beslutning af feriemål er lidt svært da vi er fælles om de beslutninger.
Ja kan jeg godt se, men så er det nok bare andet du skulle have valgt... Ellers tænker jeg der nok altid er en der er lidt bedre til at skyde igennem end den anden, hvis du forstår
har også besvaret, men som de andre siger er det svært når man er fælles om beslutningerne, og så har jeg på fornæmmelsen at den er myntet på charterrejser, og det har vi aldrig været på.
Troldepussen skriver: har også besvaret, men som de andre siger er det svært når man er fælles om beslutningerne, og så har jeg på fornæmmelsen at den er myntet på charterrejser, og det har vi aldrig været på.
nope.... Jeg er i praktik ved Magic Tours, som sælger rejser til Disneyland i Paris
LotteN skriver: tak for hjælpen.. Ja, ved godt den råde tråd ikke helt er der. men det er fordi jeg både skal bruge det til analyse af købsadfærd og markedsføringsdelen...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128