F*ck nu den her boligblok langt ind i....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2011

Frøken J.

Tutter skriver:

Håber I finder noget

Sov godt

Tak og i lige måde! Håber vagtlægen finder vej til dig snart, så du kan få vejret ordentligt! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2011

Becks

Secrets skriver:

Tak og i lige måde! Håber vagtlægen finder vej til dig snart, så du kan få vejret ordentligt! 

Tak håber jeg også

Anmeld

21. april 2011

qp

Jeg håber også vi får en ny lejlighed inden baby kommer, som er lidt bedre isoleret. Det her er en ret gammel bygning, så det er lige før at et stofforhæng ville være lige så effektive som de her mure

Nå, klokken slår 3, der er endelig ro, og den gravide kan sove. Juhuuu.... 

Jeg har været i noget lignende engang, dog lidt værre! Larmende overbo som i ny og næ lånte sin lejlighed ud til venner og bekendte fra narkokredsen (ja de var stiknarkomaner og det var hun også). Sådanne mennesker sover jo ikke så mange timer i døgnet, så man kunne vågne op kl. 4 om natten en hverdag men PLUDSELIG tecno musik som var meget højt!!! Nogle gange lød det som om de flyttede rundt på møblerne deroppe - jamen det var sådan i perioder, der kunne være ro på i 2-3 dage og så startede det forfra igen og igen.... Min søn var 1 mdr gammel hvor jeg grædende med ham i bæresele ringede til politiet da jeg hørte nogen skændes oppe fra lejligheden om, at en eller anden skulle slås ihjel....

Da jeg kom hjem fra juleferie var cyklerne og knallerterne udenfor mit vindue brændt af og der var en sprække i mit soveværelsesvindue. Jeg stillede mit klædeskab foran vinduet da jeg var pisse bange for, at nogen kunne finde på at smide en sten ind ad vinduet - imens jeg eller min søn lå og sov.

Det var sååååh forfærdeligt og jeg skrev den ene klage efter den anden pr mail. Det tog fandme et år før hun blev smidt ud!

Men det vigtigste er, at du skriver dato og tidspunkt ned - send en mail hver evig eneste gang det sker... Derefter får du et skriftligt brev fra boligselskabet. Tal i tlf med vedkommende der svarer på dine klager så hun får et indtryk af din situation osv....

Jeg bad mit boligselskab om, at rykke mig et andet sted hen - men næ nej, det ville de satme ikke.... Jeg kunne kun rykke internt da jeg ikke havde boet der længe nok, til at komme i betragtning til andre afdelinger. - Forstå mig ret, så var jeg ikke interesseret i at have min overbo i nærheden af mig/ mit barn... Ville bare væk derfra men de har jo deres regler og de var desværre ikke til, at bøje og heller ikke engang under de omstændigheder der var.

Held og lykke med det, håber satme de tager sig sammen efter sådan en klage - hvis de bare er liiiiiiidt rationelle

Anmeld

21. april 2011

SpunkenJo

Secrets skriver:

Det er onsdag. ONSDAG. Ja, der er helligdag i morgen.. Men det er stadig onsdag! Ok, vi er ganske vidst lige gået over til torsdag, da det er efter midnat, men torsdag er stadig en dag midt i ugen. Og naboen hører IGEN pissehøj musik. Og det er endda naboen i næste opgang, så kan ikke bare lige rende ud og banke på døren.. Desuden tør jeg ikke. Har tit hørt dem råbe af hinanden, og de lyder ikke lige som de mest behagelige typer. Har hamret og banket på væggen uden succes.. De hører det mest MÆRKELIGE musik mega mega højt. Lige op af vores soveværelse. Og det er ikke første gang de gør det på en hverdag.

Hvis det så var fordi de holdt fest! Men nej, det gør de ikke. (Man kan høre alt i den her boligblok). Man kan høre der kun er de to. De kan bare godt lide at høre pisse høj musik til langt ud på natten på hverdage..

Jeg har tænkt mig at skrive en klage i morgen, for de overholder overhovedet ikke husreglementet, men hvordan hjælper det mig lige nu? En stakkels gravid kvinde, som gerne vil have sin nattesøvn.. Suk..

What would you do her og nu? Hørepropper virker ikke. Faktisk lader det til, at det kun giver dem lyst til at skrue højere op, når man banker på væggen... 

Tænker jeg må sætte en film på, men er bare ærgerlig over, at jeg ikke kan få min søvn..

Det virker "tyndt" at skrive en klage uden selv lige at have været inde og bede dem skrue ned. Hvis jeg som udlejer modtog sådan en ville jeg ikke lade den vægte særlig tungt, idet "de larmende" ikke har haft en chance for at rette op på at deres nabo føler sig generet.Du ringer da bare på, smiler, siger du bor i opgangen ved siden af og meget gerne vil ha lidt søvn på denne skønne solrige hverdagsaften. Siger de NEJ, jamen så trækker du jo bare på skuldrene og går derfra igen. Så har du da i det mindste forsøgt!Så ringer du til politiet, og så kan de kigge forbi og bede dem om at skrue ned.Fortsætter de alligevel, jamen så kan du jo gentage ovenstående, notere datidens for problemerne og så skrive en klage til boigselskabet hvori du skriver de noterede datoer og henviser til at de kan få det verificeret hos politiet.Det andet er bare brok! Gør noget ved det istedetfor. At skrive en klage på baggrund af det du har beskrevet, vil i boligselskabets øjne blot lyde som en klagesang.....Håber du fik lidt søvn?/Jo

Anmeld

21. april 2011

SpunkenJo

Beklager der mangler mellemrum, linjeskift mm, men skrev fra iPhone....

Anmeld

21. april 2011

Nadia&Daniel

Lige før man skulle tro vi boede i samme boligblok.. Vi har disse problemer næsten hver dag.. Og det hedder fra kl. 13 til kl. sent - og i hverdagene, nogle gange har det været så slemt, at jeg har ringet efter politiet...

Før i tiden havde vi den bedste opgang og nr. 2 var opgangen ved siden af. Nu tror jeg vi har den væreste

Anmeld

21. april 2011

Faith

En af baglemperne (citat: Amalie) ved at bo i boligblok. Synes sagtens du kan tillade dig at klage!

Anmeld

21. april 2011

Happiness

Synes også du skal banke på/ ringe på og snakke med dem før du skriver en klage. Og hvis du ik tør banke på døren, så send dem dog et brev. Det er ikke fair at sende en klage uden de har chancen for at forbedre sig. Kan jo være de ikke høre banken på væggen pga. musikken

Men ellers er klagen vidst berretiget og kan så meget følge dig!

Har selv en underbo der spiller sindsygt højt musik fra han kommer hjem, til han går i seng... Plus han har anskaffet sig et trommesæt... Så ham er vi hjævnlig nede og banke på hos. Han har endnu ikke åbnet døren, men i det mindste skruer han for det meste ned for musikken

Jeg har overvejet at skrive ham et brev, nu når han ikke vil åbne døren. Bare for at forklare ham at lyden altså går lige igennem, og bassen får vores lysestager til at vibrerer.... Tror han kommer lige fra sine forældre, og så ved han måske ikke, hvor meget det genere.

Her er det ejerlejligheder, så tror desværre at vi skal flytte før at det blir bedre Men ved at andre ogs er generet af det. Så håber man kan få snakket ham til fornuft.

Håber du fik sovet, og får mere søvn i nat!

Anmeld

21. april 2011

Vial

Der er ikke noget mere irriterende end, når man er tvunget til at høre på andres larm.

Alternativet er desværre er flytte langt ud på landet, hvor der er langt til naboerne.

Kan ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet for du lyder lige som mig, da jeg var gravid. Jeg lod mig så meget gå på af omgivelserne. Alt hvad jeg normalt kunne trække lidt på skulderen af blev RÅÅÅBT ud.. haha.

Hen mod slutningen i graviditeten var det så slemt, at jeg blev den sure dame i køen i Netto, der kommenterede de andres adfærd  PIINLIGT!

Anmeld

21. april 2011

Mussi30

Da vi boede i boligblok, havde vi samme problem Vi blev rådet til at skrive tidspunkterne ned, og så evt slå os sammen med nogle af naboerne, som også ville skrive under på klagen.

På den måde kunne boligselskabet tage fat i klagen med det samme, fordi det på ingen måde bare var os (læs MIG) der var hysterisk eller overivrig med at klage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.