Jeg håber også vi får en ny lejlighed inden baby kommer, som er lidt bedre isoleret. Det her er en ret gammel bygning, så det er lige før at et stofforhæng ville være lige så effektive som de her mure 
Nå, klokken slår 3, der er endelig ro, og den gravide kan sove. Juhuuu.... 
Jeg har været i noget lignende engang, dog lidt værre! Larmende overbo som i ny og næ lånte sin lejlighed ud til venner og bekendte fra narkokredsen (ja de var stiknarkomaner og det var hun også). Sådanne mennesker sover jo ikke så mange timer i døgnet, så man kunne vågne op kl. 4 om natten en hverdag men PLUDSELIG tecno musik som var meget højt!!! Nogle gange lød det som om de flyttede rundt på møblerne deroppe - jamen det var sådan i perioder, der kunne være ro på i 2-3 dage og så startede det forfra igen og igen.... Min søn var 1 mdr gammel hvor jeg grædende med ham i bæresele ringede til politiet da jeg hørte nogen skændes oppe fra lejligheden om, at en eller anden skulle slås ihjel....
Da jeg kom hjem fra juleferie var cyklerne og knallerterne udenfor mit vindue brændt af og der var en sprække i mit soveværelsesvindue. Jeg stillede mit klædeskab foran vinduet da jeg var pisse bange for, at nogen kunne finde på at smide en sten ind ad vinduet - imens jeg eller min søn lå og sov.
Det var sååååh forfærdeligt og jeg skrev den ene klage efter den anden pr mail. Det tog fandme et år før hun blev smidt ud!
Men det vigtigste er, at du skriver dato og tidspunkt ned - send en mail hver evig eneste gang det sker... Derefter får du et skriftligt brev fra boligselskabet. Tal i tlf med vedkommende der svarer på dine klager så hun får et indtryk af din situation osv....
Jeg bad mit boligselskab om, at rykke mig et andet sted hen - men næ nej, det ville de satme ikke.... Jeg kunne kun rykke internt da jeg ikke havde boet der længe nok, til at komme i betragtning til andre afdelinger. - Forstå mig ret, så var jeg ikke interesseret i at have min overbo i nærheden af mig/ mit barn... Ville bare væk derfra men de har jo deres regler og de var desværre ikke til, at bøje og heller ikke engang under de omstændigheder der var.
Held og lykke med det, håber satme de tager sig sammen efter sådan en klage - hvis de bare er liiiiiiidt rationelle 
Anmeld