Det er onsdag. ONSDAG. Ja, der er helligdag i morgen.. Men det er stadig onsdag! Ok, vi er ganske vidst lige gået over til torsdag, da det er efter midnat, men torsdag er stadig en dag midt i ugen. Og naboen hører IGEN pissehøj musik. Og det er endda naboen i næste opgang, så kan ikke bare lige rende ud og banke på døren.. Desuden tør jeg ikke. Har tit hørt dem råbe af hinanden, og de lyder ikke lige som de mest behagelige typer. Har hamret og banket på væggen uden succes.. De hører det mest MÆRKELIGE musik mega mega højt. Lige op af vores soveværelse. Og det er ikke første gang de gør det på en hverdag.
Hvis det så var fordi de holdt fest! Men nej, det gør de ikke. (Man kan høre alt i den her boligblok). Man kan høre der kun er de to. De kan bare godt lide at høre pisse høj musik til langt ud på natten på hverdage..
Jeg har tænkt mig at skrive en klage i morgen, for de overholder overhovedet ikke husreglementet, men hvordan hjælper det mig lige nu?
En stakkels gravid kvinde, som gerne vil have sin nattesøvn.. Suk..
What would you do her og nu? Hørepropper virker ikke. Faktisk lader det til, at det kun giver dem lyst til at skrue højere op, når man banker på væggen... 

Tænker jeg må sætte en film på, men er bare ærgerlig over, at jeg ikke kan få min søvn..
Anmeld