Tatovering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2011

Isabella_mor

de har det også i ALDI

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2011

IsjaLuna

Majeha skriver:

Fik du ikke instrukser i pleje af tatoveringen fra din tatovør?

Det er utrolig vigtigt at man smører den godt, i hvert fald i de første 4-6 uger. Også selvom den ser ud til at hele fint uden. Det er ikke kun får at undgå, at farven falmer her og nu, men det hjælper også med at holde huden fugtig og elastisk. Plejer man den ikke ordentlig, risikerer man på længere sigt at få en meget trist tus. Jo bedre man plejer den, jo flere år forbliver den pæn, forudsat, at den er lavet ordentligt. Så husk at smøre den godt flere gange dagligt.

Nu er det meget lang tid siden, tror det er forsent at pleje den nu

Og NEJ min dumme tatovør sagde intet om det :-O

Anmeld

22. april 2011

Majeha

IsjaLuna skriver:

Nu er det meget lang tid siden, tror det er forsent at pleje den nu

Og NEJ min dumme tatovør sagde intet om det :-O

Det var ærgerligt, han/hun ikke gav ordentlig info. Men uanset hvad, skader det ikke, at smøre den af og til, selvom den ikke er ny. Men kan sige desværre sige fra mig selv, at engang imellem er man bare uheldig. En af mine er i dag ikke særlig pæn, til trods for korrekt pleje. Den er dog først begyndt at "smatte ud" her efter 8 år, så man kan aldrig vide med sikkerhed hvordan ens tus kommer til at se ud efter mange år

Anmeld

22. april 2011

IsjaLuna

Majeha skriver:

Det var ærgerligt, han/hun ikke gav ordentlig info. Men uanset hvad, skader det ikke, at smøre den af og til, selvom den ikke er ny. Men kan sige desværre sige fra mig selv, at engang imellem er man bare uheldig. En af mine er i dag ikke særlig pæn, til trods for korrekt pleje. Den er dog først begyndt at "smatte ud" her efter 8 år, så man kan aldrig vide med sikkerhed hvordan ens tus kommer til at se ud efter mange år

Nej det er selvfølgelig lidt nederen... man kan altid få det tegnet op og så pleje den derfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.