Tatovering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2011

stella

patsalve i 3 dage smørres ind 3 gange om dagen med film på så det ikke bliver tør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

.....

Fik sådan noget gennemsigitigt fedtet creme med, som jeg har brugt til mine tatoveringer. Ellers har jeg fået at vide at den blå Helosan salve skulle være ligeså god

Anmeld

20. april 2011

qp

Helosan!! Min tattovør siger den heler rigtig godt og er mega effektiv, det må jeg give ham ret i - jeg har trods alt fået lavet en del tattoveringer efter hånden

Og det med, at Helosan ødelægger farven er en skrøne!!

Anmeld

20. april 2011

.....

qp skriver:

Helosan!! Min tattovør siger den heler rigtig godt og er mega effektiv, det må jeg give ham ret i - jeg har trods alt fået lavet en del tattoveringer efter hånden

Og det med, at Helosan ødelægger farven er en skrøne!!

Kender en der har brugt helosan, og hendes tatoveringer er stadigvæk fine , så ja, det er da en skrøne, det med farven!

Anmeld

20. april 2011

kiwifrugten

SanneBoe skriver:

Kopattesalve er rigtig godt

Kopatsalve må du for gudsskyld IKKE bruge, frygtede der var en der ville give dig dette råd. Det falmer din tus og trækker farven ud og kan få din tus til at hæve op.

Brug kun pethanol eller kold vand hvis du evt har en forstøver sådan en til strygejern eller hår :-)

Anmeld

21. april 2011

Majeha

IsjaLuna skriver:

Gad ikk smøre den, men fik udslæt et tidspunkt og så brugte jeg bare zinksalve, det gik væk med det samme og det er hvert fald noget man altid har i nærheden !! 

Fik du ikke instrukser i pleje af tatoveringen fra din tatovør?

Det er utrolig vigtigt at man smører den godt, i hvert fald i de første 4-6 uger. Også selvom den ser ud til at hele fint uden. Det er ikke kun får at undgå, at farven falmer her og nu, men det hjælper også med at holde huden fugtig og elastisk. Plejer man den ikke ordentlig, risikerer man på længere sigt at få en meget trist tus. Jo bedre man plejer den, jo flere år forbliver den pæn, forudsat, at den er lavet ordentligt. Så husk at smøre den godt flere gange dagligt.

Anmeld

21. april 2011

MaliksMor

jeg brugte bare en ganske alm. fed cream..

Anmeld

21. april 2011

Hvem?

kiwifrugten skriver:

Kopatsalve må du for gudsskyld IKKE bruge, frygtede der var en der ville give dig dette råd. Det falmer din tus og trækker farven ud og kan få din tus til at hæve op.

Brug kun pethanol eller kold vand hvis du evt har en forstøver sådan en til strygejern eller hår :-)

Jeg har nu brugt det på alle mine, og de er slet ikke falmet

Anmeld

21. april 2011

Becks

Jeg har brugt Kopattesalve (Helosan) (Det er en skrøne at den hiver farven ud)

Pathenol Creme (Virker super godt)

Vaseline (Har jeg brugt de gange jeg har fået den lavet i udlandet og ikke har haft creme med)

Anmeld

21. april 2011

twinny

Mikkelmusen skriver:

panthenol creme fra apoteket.

hopper jeg med på...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.