JustMe skriver:
Shit, så skal jeg da vist rubbe neglene, så snart vandet går eller veerne for alvor går i gang
Rammer vi myldretiden, kan det nemlig snildt tage over 1 time til hospitalet i bil 
Jeres svar har helt sikkert hjulpet mig til at slappe lidt mere af, for i starten trode jeg, at det var et spørgsmål om dage. Men det behøver det slet ikke være, kan jeg høre
Så må småveerne og smerterne i lænd og underliv bare gerne fortage sig, så den resterende ventetid også er til at holde ud 
Hun er altså virkelig en lynføder og det er langt fra alle der føder lige så hurtigt som hende. JM var mildest talt chokeret.. Så det er jo naturligvis ikke sikkert, at du føder lige så stærkt. Men det er godt at være forberedt på at skulle hurtigt afsted, når man allerede har åbnet sig 3 cm.
Det er jo heller ikke sikkert at vandet går først i dit tilfælde, det kan sagtens være at du "bare" får regelmæssige veer, men dem skal du selvfølgelig også reagere på.
Plukveerne, murren i lænden og nogle hæftige "engangs"veer i ny og næ havde min veninde også, og det tror jeg faktisk at hun havde fra hun var omkring 35 uger henne, og hun fødte i 37+3. Men hun var åben allerede fra omkring uge 33.
Held & lykke med den forestående fødsel, håber den kommer til at gå fantastisk godt.
Anmeld