Telenor mig i røven!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2011

mortilnoahogmelina

Mileva skriver:

Synes bare ikke der var nogle problemer med dem da de bare var Sonofo! Det er da først efter de skiftede til Telenor det er gået helt helt galt for dem

JEG havde så sindsyg mange problemer med dem da jeg ha de dem .
FIk de sindsygste regninger fra dem . Selvom alt var gratis opkald sms mms osv . Så skulle jeg altid betale DEt doblte eller mere .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

Worldwide

Preghiera skriver:

Helt seriøst? Jeg begyndte at overveje om Telenor ejede Telia (hvor jeg altså er kunde og har været altid) -altså så det bare gav lidt mening?!?

Suk... det værste er, at brevet har puttet sig mellem reklamer, og jeg opdagede det først i går, så jeg bliver nødt til at betale det i dag for at den ikke bliver sendt videre  

Så må jeg jo ringe til dem og bede dem fortælle mig hva' fuck jeg har med Telenor at gøre! Jeeez

Telia har da intet at gøre med Telenor, har de? Jeg ville ikke betale den regning, men der er vi forskellige Selvfølgelig er det ikke fedt den bliver sendt videre, men ville aldrig i livet betale for noget som jeg ved med sikkerher jeg aldrig har haft.. Advokat eller ej, man kan jo bevise man ikke har haft pågælde selskab

Anmeld

20. april 2011

Worldwide

Pernille08 skriver:

JEG havde så sindsyg mange problemer med dem da jeg ha de dem .
FIk de sindsygste regninger fra dem . Selvom alt var gratis opkald sms mms osv . Så skulle jeg altid betale DEt doblte eller mere .

De er mega snug er de! De ringer og spørg om man ikke vil have det og det og at det er gratis.. De glemmer jo så bare lige at sige efter den første mdr koster det 99, 199 osv... Jeg synes det er at tage røven på folk, men sådan ser de det jo sikkert ikke

Anmeld

20. april 2011

mortilnoahogmelina

Mileva skriver:

De er mega snug er de! De ringer og spørg om man ikke vil have det og det og at det er gratis.. De glemmer jo så bare lige at sige efter den første mdr koster det 99, 199 osv... Jeg synes det er at tage røven på folk, men sådan ser de det jo sikkert ikke

Lige præcis ..

Min kærestes stdfar fik et tilbud på 5 abo af dem , det hed 10 fri nu gratis gratis sms og mms og opkalds afgift for kun 149 kr ...

Men sandheden var jo en anden ..

- Gratis sms og mms .. - ja
og 10 fri nr til TELENOR kunder ...

De glemmer halvdelen af informationen ...

Anmeld

20. april 2011

jydeinden

puha er glad for at høre anmeldelser af lige det firma, for de havde nemlig et tilbud på en mobil jeg har forelsket mig i, men jeg turdede ikke tage imod det, da jeg er mega glad for det selskab jeg har nu ( telmore) og jeg har ikke spor lyst at være bundet i 2 år, NEJ tak... men det glæder mig at høre at det var med god grund man skal holde sig væk, og håber meget at i alle kommer ud af det selskab..

Anmeld

20. april 2011

hekran

Har haft Telenor siden i sommers og tænkte at jeg ville finde et nyt abonnement + mobil, da min aftale udgik. Men de ringede op lige et par uger før aftalen udløb for at tilbyde et nyt abonnement, som lød meget rimeligt, så jeg tog af. 

MEN HVAD DE GLEMTE AT FORTÆLLE ER, AT UDLANDSTELEFONI OG SMS er kørt LANGT op i pris. Fra de i foevejen høje 2,70 for sms er det nu 4 kr pr freaking sms. Min mobil, som jeg så heller ikke fik fornyet bruger som regel 2 sms'er til lange beskeder. Det har resulteret i telefonregninrer over 700 de sidste to måneder 

Føler mig så snydt, da jeg bruger meget udlandssms og nu er stuck med den freaking aftale i fire måneder endnu! Dvs. minimum kontakt med familie i udlandet de næste fire måneder... det er vel sådan det må være!

Anmeld

20. april 2011

Worldwide

Marita skriver:

Har haft Telenor siden i sommers og tænkte at jeg ville finde et nyt abonnement + mobil, da min aftale udgik. Men de ringede op lige et par uger før aftalen udløb for at tilbyde et nyt abonnement, som lød meget rimeligt, så jeg tog af. 

MEN HVAD DE GLEMTE AT FORTÆLLE ER, AT UDLANDSTELEFONI OG SMS er kørt LANGT op i pris. Fra de i foevejen høje 2,70 for sms er det nu 4 kr pr freaking sms. Min mobil, som jeg så heller ikke fik fornyet bruger som regel 2 sms'er til lange beskeder. Det har resulteret i telefonregninrer over 700 de sidste to måneder 

Føler mig så snydt, da jeg bruger meget udlandssms og nu er stuck med den freaking aftale i fire måneder endnu! Dvs. minimum kontakt med familie i udlandet de næste fire måneder... det er vel sådan det må være!

Du har fuldstændig ret! Vi har valgt at kæresten har lebera så vi ikke skal betale en halv bondegård for at snakke med familien i UK

Anmeld

20. april 2011

Mor Til Oktober Børn

Blir sku lidt glad for at se jeg ikk er den eneste der kæmper en kamp med telenor !!

De mener bestemt at jeg skyldte dem 2500kr , og sendte den ene rykker efter den anden, selvom det var et år siden jeg havde sagt mit abonnement op. Og alt det der med at gå i gennem retten det kan man godt droppe,! Kender en der gjorde det samme og fik så bare lov til at betale 12.000 kr istedet for 3000 kr.  Vi begyndte at betale lidt om måneden for at komme ud a det (vi har ikk lige 2500 kr til at betale dem på en gang) og hver gang vi fik en ny regning var den højere end den forrige .. Endelig efter 1½ år er den blevet lavere end de 2500 kr ..   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.