Ja undskyld ordsproget! Men for helvede og en i fanden hvor er jeg PISSE træt af telenor!!!
Først har vi haft vores kamp med en bredbåndslinie vi ikke har fået leveret, men som de alligevel blev ved med at opkræve penge for! Vi bestilte bredbåd hos dem i vores gamle lejlighed, og fik fortalt dem vi ville kun have en 2MB, mere kunne den ikke trække.. Jaja, fint nok vi får så en 10'er! WTF?! Efter næsten 2 mdr kamp med at få det til at virke med den rigtig hastighed osv opsagde vi det og gjorde det meget klart for dem at jeg på ingen måde ville betale for DERES fejl og at jeg da slet ikke vil betale for et produkt jeg aldrig har brugt! Den blev opsagt i OKTOBER 2010... Først NU er de stoppet med at sende regninger!
Nåeh, men så smutter jeg ind for at kigge på min mobliside på deres hjemmeside, for at tjekke reninger osv.. For knap 2 mdr siden ringede de mig så op og spurgte om jeg ville have Frit til fast.. Altså 48 timers fri tale til fastnet - nej tak lød det fra mig af, og tænkte ikke mere over det.. Så da jeg kigger derinde i dag ser jeg, jeg er blevet TILMELDT det plus DE har tilmeldt mig en anden service som jeg ikke aner hvad er... Alt i alt har jeg betalt næsten 100 kr pr mdr for noget som jeg ikke bruger eller vil have!
Jeg synes fanme det er for langt ude, så nu er det satme slut med det lorte selskab!
Har ALDRIG haft problemer med mobilabb. hos dem.. Først det sidste halve år er det da kørt helt af sporet for dem...
Sorry for det mega brokke indlæg - bliver satme bare så tosset når folk ikke kan fatte et klar NEJ til ting! ØV!
Anmeld