Det her giver ingen mening ;P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2011

Mor Christa

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Se jeg kan få tårer i øjnene ved at læse det du har citeret. Hahahaahaa!!! 

Men ja, den Libero reklame er skøn. Da jeg kæmpede med at blive gravid synes jeg den var den leeeedeste reklame. Så har det lidt ambivalent med den. Men søde er de sgu sådan nogle små  SMELTE!

jaa det e rhelt vildt!! Uh, ja kan da godt forstå du synes de var onde dengang så! men hvor er det lækkert du så er blevet gravid nu !!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

MissChrista skriver:

jaa det e rhelt vildt!! Uh, ja kan da godt forstå du synes de var onde dengang så! men hvor er det lækkert du så er blevet gravid nu !!!

Ja. 2 1/2 års kamp. Et par biokemiske og mistede  desværre hurtigt efter ivf forsøg i februar. Jeg  blev så gravid lige med det samme - naturligt. Jeg var i chok!!  Men blev også meget glad!  Hvis glad er ordet. 

Men ja hormonerne raser helt vildt i denne uge  

Anmeld

20. april 2011

Mor Christa

Ja. 2 1/2 års kamp. Et par biokemiske og mistede  desværre hurtigt efter ivf forsøg i februar. Jeg  blev så gravid lige med det samme - naturligt. Jeg var i chok!!  Men blev også meget glad!  Hvis glad er ordet. 

Men ja hormonerne raser helt vildt i denne uge  

Åååh, hvor er det dog fantastisk! ELSKER bare når sådan noget lykkeds.. Håber ikke du bliver ked af det jeg har tænkt mig at skrive nu, men GUD hor bliver man bare glad for at man kunne blive gravid uden at gå igennem alt sådan noget der .. føler sådan med de folk der ikke kan! Men iih, hvor er det sejt du så blev gravid på naturlig måde.. Hvor langt er du henne nu så?

Anmeld

20. april 2011

MissChrista skriver:

Åååh, hvor er det dog fantastisk! ELSKER bare når sådan noget lykkeds.. Håber ikke du bliver ked af det jeg har tænkt mig at skrive nu, men GUD hor bliver man bare glad for at man kunne blive gravid uden at gå igennem alt sådan noget der .. føler sådan med de folk der ikke kan! Men iih, hvor er det sejt du så blev gravid på naturlig måde.. Hvor langt er du henne nu så?

Nej det bliver jeg ikke ked af. Ville ikke ønske det for min værste fjende. Det er det mest modbydelige at opleve og gennemgå. Men helt fantastisk at vi kan naturligt. Vi fik heller aldrig nogen grund til, at det ikke ville lykkes, så det var en kæmpe lettelse at det lykkedes naturligt. Nu ved vi at vi kan 

Men ja det er rigtig stort. Jeg ved ik præcis hvor langt jeg er henne, men ca 8 uger. Min egen beregning var ikke i overensstemmelse med min første scanning. Så skal afsted et par gange igen, inden den er mere sikker. 

Men bare der er liv derinde, så gør det mig ikke så meget om bebs kommer ud en uge før eller efter 

Anmeld

20. april 2011

Mor Christa

Nej det bliver jeg ikke ked af. Ville ikke ønske det for min værste fjende. Det er det mest modbydelige at opleve og gennemgå. Men helt fantastisk at vi kan naturligt. Vi fik heller aldrig nogen grund til, at det ikke ville lykkes, så det var en kæmpe lettelse at det lykkedes naturligt. Nu ved vi at vi kan 

Men ja det er rigtig stort. Jeg ved ik præcis hvor langt jeg er henne, men ca 8 uger. Min egen beregning var ikke i overensstemmelse med min første scanning. Så skal afsted et par gange igen, inden den er mere sikker. 

Men bare der er liv derinde, så gør det mig ikke så meget om bebs kommer ud en uge før eller efter 

Det kan jeg sgu godt forstå Iiihh.. Er super super glad for jeres vegne hihi.. Spændende at finde ud af hvor langt du er så (: . Det er så dejligt med liv i maven! Årh, man bliver jo total skruk igen haha

Anmeld

20. april 2011

MissChrista skriver:

Det kan jeg sgu godt forstå Iiihh.. Er super super glad for jeres vegne hihi.. Spændende at finde ud af hvor langt du er så (: . Det er så dejligt med liv i maven! Årh, man bliver jo total skruk igen haha

Ja jeg glæder mig bare til at se gravid ud  Vil nu gerne slippe for den heeelt kæmpe mave, da jeg ikke er så høj  Det skal ligesom passe til horisonten, hehe. 

Og tusind tak  Det er dejligt at mærke folk være glade på ens vegne. 

Jeg håber på at kunne blive scannet igen i dag, hvis det lykkes at få tid, og ellers d. 26 

Kan se vores børn kommer til at være fra samme årstid. 

Anmeld

20. april 2011

Mor Christa

Ja jeg glæder mig bare til at se gravid ud  Vil nu gerne slippe for den heeelt kæmpe mave, da jeg ikke er så høj  Det skal ligesom passe til horisonten, hehe. 

Og tusind tak  Det er dejligt at mærke folk være glade på ens vegne. 

Jeg håber på at kunne blive scannet igen i dag, hvis det lykkes at få tid, og ellers d. 26 

Kan se vores børn kommer til at være fra samme årstid. 

Uhh, ja det gør de jo nok så Jeg var ca ligeså langt henne som dig denne her tid sidste år! Åååh Fantastisk er det altså Så må vi se om du får et lille decemberbarn ligesom mig ;D !! jeg gik så kun til uge 38+2 og blev sat igang pga svær bækkenløsning.. hehe.
Åååh, scanninger er bare det bedste der findes når man er gravid.. det er så fantastisk at se den bette svømme rundt og hygge sig.. ISÆR til MF scanningen hehe..
Krydser fingre for at du får lov at se dit ønskebarn idag så !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.