Det her giver ingen mening ;P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.100 visninger
16 svar
0 synes godt om
20. april 2011

Mor Christa

Som overskriften lyder, så giver dette oplæg absolut ingen mening, og jeg vil intet med det, andet end at brokke mig over det ;P
Mit højre øje løber KONSTANT i vand.. Sker der? Altså helt ærligt ;P Jeg kan ikke engang køre bil uden det vælter ud med vand fra det skide øje! JESUS, hvor er det dog irriterende.....
Det er ligemeget hvad jeg laver, så er det bare proppet med vand, det er hverken rødt eller irriteret. Der er bare vand vand vand... Og det har der været i en uge eller sådan noget

BUM! Ville intet God påske til alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

MissChrista skriver:

Som overskriften lyder, så giver dette oplæg absolut ingen mening, og jeg vil intet med det, andet end at brokke mig over det ;P
Mit højre øje løber KONSTANT i vand.. Sker der? Altså helt ærligt ;P Jeg kan ikke engang køre bil uden det vælter ud med vand fra det skide øje! JESUS, hvor er det dog irriterende.....
Det er ligemeget hvad jeg laver, så er det bare proppet med vand, det er hverken rødt eller irriteret. Der er bare vand vand vand... Og det har der været i en uge eller sådan noget

BUM! Ville intet God påske til alle

Hihihi, det er så irriterende når det sker! Her er det bare hormoner som raser derudaf 

Det er svært at tude og have kvalme. Hihi

Anmeld

20. april 2011

Mor Christa

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hihihi, det er så irriterende når det sker! Her er det bare hormoner som raser derudaf 

Det er svært at tude og have kvalme. Hihi

haha ja det er sgu heller ikke nemt !! Ååårh, de hormoner der bare drøner derud af når man er gravid .. Det er så sjovt at tænke tilbage på ;P

Anmeld

20. april 2011

Sabina92

Du trænger da bare til en ordenlig tudetur eller

Anmeld

20. april 2011

Mor Christa

Sabina92 skriver:

Du trænger da bare til en ordenlig tudetur eller

haha en kæmpe tudetur fra mit ene øje ?
iiih, det er da så irriterende !! suk

Anmeld

20. april 2011

MissChrista skriver:

haha ja det er sgu heller ikke nemt !! Ååårh, de hormoner der bare drøner derud af når man er gravid .. Det er så sjovt at tænke tilbage på ;P

Ja det er altså også sjovt at opleve. Kan heldigvis grine lidt af mig selv i visse håbløse situationer 

Var på udstilling igår og fik helt tårer i øjnene over noget tekst der stod, som jeg normalt slet ikke ville bliver berørt af. Haha. De må have troet jeg var godt skør 

Anmeld

20. april 2011

henh01

prøv at lade være at tage øjenmake up på et par dage

Anmeld

20. april 2011

Mor Christa

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ja det er altså også sjovt at opleve. Kan heldigvis grine lidt af mig selv i visse håbløse situationer 

Var på udstilling igår og fik helt tårer i øjnene over noget tekst der stod, som jeg normalt slet ikke ville bliver berørt af. Haha. De må have troet jeg var godt skør 

hahhaah Det kender jeg altså godt! Især her nu hvor jeg har ammehjerne! Jeg tuder simpelthen over de mærkeligste ting! De der libero-reklamer! Med de der babyer der ligger så står der "simone, 20 minutter" Åååååh red mig dog! Tuder H V E R gang ..
Eller sådan et citat: "Jeg var den første til at holde din hånd... og jeg håber du er den sidste til at holde min" .. OMG tuder også over dén hver gang suuuk

Anmeld

20. april 2011

Mor Christa

henh01 skriver:

prøv at lade være at tage øjenmake up på et par dage

Åh, ja det har jeg gjort.. Går generelt ikke særlig meget med make up - kun når jeg "skal" noget.. så har ikke haft make up på i hundrede år.. Eller jo, i lørdags til min søns dåb, men ellers ;P .. Så tror ikke det er det

Anmeld

20. april 2011

MissChrista skriver:

hahhaah Det kender jeg altså godt! Især her nu hvor jeg har ammehjerne! Jeg tuder simpelthen over de mærkeligste ting! De der libero-reklamer! Med de der babyer der ligger så står der "simone, 20 minutter" Åååååh red mig dog! Tuder H V E R gang ..
Eller sådan et citat: "Jeg var den første til at holde din hånd... og jeg håber du er den sidste til at holde min" .. OMG tuder også over dén hver gang suuuk

Se jeg kan få tårer i øjnene ved at læse det du har citeret. Hahahaahaa!!! 

Men ja, den Libero reklame er skøn. Da jeg kæmpede med at blive gravid synes jeg den var den leeeedeste reklame. Så har det lidt ambivalent med den. Men søde er de sgu sådan nogle små  SMELTE!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.