så er det idag vi skal have vurderet hytten.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2011

Anette&Sophia

Heidi-ra skriver:

Ja det er lidt vildt også eftersom Grindsted jo ikke ligefrem er en stor by(:

Ja det betyder jo også meget hvilket kvarter huset ligger i om det er eftertagtet, børnevenlig osv... Tror på hvis det ligger i det rigtige kvarter til den rigtige pris så er det ingen sag at komme af med dem.

Klart det ikke er solgt hvis det er overvurderet har også set flere huse jeg slet ikk kan forstå koster de penge de forlanger og det er tit dem der stadig er til salg..

Men i hvertfald held og lykke med det hele (:

mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

Aves.

anetteb skriver:

har ikke forstand på tiderne. men det finder vi jo ud af, ellers må vi vente. - men det er små 200 kvm og ligger i en lille hyggelig landsby udenfor kolding

Ok..uha, det er nok svært i de der yderområder, men det handler jo bare om at finde en køber og er det den rigtige så kører det.. har du set på andre huse der er solgt i området og hvad de har stået til...? men har I ikke travlt, så betyder det jo ikke det store.

Da jeg flyttede fra mit hus i sommers opgav vi at sælge fra start og lejede det bare ud..

Anmeld

20. april 2011

Anette&Sophia

Eva. skriver:

Ok..uha, det er nok svært i de der yderområder, men det handler jo bare om at finde en køber og er det den rigtige så kører det.. har du set på andre huse der er solgt i området og hvad de har stået til...? men har I ikke travlt, så betyder det jo ikke det store.

Da jeg flyttede fra mit hus i sommers opgav vi at sælge fra start og lejede det bare ud..

de andre har stået til 1,x, noget har været noget bras, og det der stadig er tilsalg er overvurderet. men de 3 af husene blev solgt på 3 måneder

Anmeld

20. april 2011

Magsen

IIIh hader at finde sådan nogle tråde når de lige er oprettede, jeg er ALT for nysgerrig !! 

pøj pøj !! 

glæder mig at høre hvordan det gik 

Anmeld

20. april 2011

Anette&Sophia

Maggieh skriver:

IIIh hader at finde sådan nogle tråde når de lige er oprettede, jeg er ALT for nysgerrig !! 

pøj pøj !! 

glæder mig at høre hvordan det gik 

7 timer endnu, så kan jeg give jer et endeligt svar

Anmeld

20. april 2011

Aves.

anetteb skriver:

de andre har stået til 1,x, noget har været noget bras, og det der stadig er tilsalg er overvurderet. men de 3 af husene blev solgt på 3 måneder

Ok.. bliver altså spændende så...du må endelig melde tilbage..

Anmeld

20. april 2011

Anette&Sophia

Eva. skriver:

Ok.. bliver altså spændende så...du må endelig melde tilbage..

selvfølgelig

Anmeld

20. april 2011

Magsen

anetteb skriver:

7 timer endnu, så kan jeg give jer et endeligt svar

hvor spændende :p 

Anmeld

20. april 2011

Anette&Sophia

anetteb skriver:

selvfølgelig

så har han været her. - vi har ikke fået nogen pris idé, og så fik vi afvide hvad vi skulle gøre inden det skulle sælges. - men læst mellem linjerne, tror jeg prisen ligger på omkring 1,6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.