så er det idag vi skal have vurderet hytten.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.045 visninger
18 svar
0 synes godt om
20. april 2011

Anette&Sophia

- det bliver spændende at se hvad hytten bliver vurderet til. - bare det er en ordentlig pris så vi kan få det sat til salg, og vi kan få vores drømme hus

- men nøjs, jeg mangler at ryde lidt om endnu og gøre det sidste rent. puha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

henh01

uhh held og lykke med det... Meget risikabel periode at få sit hus vurderet i.- Håber i får et god bud

Anmeld

20. april 2011

Anette&Sophia

henh01 skriver:

uhh held og lykke med det... Meget risikabel periode at få sit hus vurderet i.- Håber i får et god bud

har ikke forstand på tiderne - men vi vil væk herfra selvfølgelig til en ordentlig pris.

Anmeld

20. april 2011

Chr-Hei

Vi kigger pt på hus og mæglerne siger faktisk der er ved at komme gang i hussalget igen så håber da for jer i får den vurderet til det i håber på og tilmed får solgt i en fornuftig fart (:

Home i grindsted havde vidst fået tre underskrifter bare i sidste uge (:

Anmeld

20. april 2011

Anette&Sophia

Heidi-ra skriver:

Vi kigger pt på hus og mæglerne siger faktisk der er ved at komme gang i hussalget igen så håber da for jer i får den vurderet til det i håber på og tilmed får solgt i en fornuftig fart (:

Home i grindsted havde vidst fået tre underskrifter bare i sidste uge (:

det lyder godt
- og hold da op. tre underskrifter på en uge. vildt

der har været 5 huse til salg på samme vej som os, i det sidste år, og de 4 af dem er til salg.

- det sidste er over vurderet. - syntes jeg ihvert fald.

Anmeld

20. april 2011

Aves.

anetteb skriver:

- det bliver spændende at se hvad hytten bliver vurderet til. - bare det er en ordentlig pris så vi kan få det sat til salg, og vi kan få vores drømme hus

- men nøjs, jeg mangler at ryde lidt om endnu og gøre det sidste rent. puha

Spændende...hvad håber i den er værd...

Anmeld

20. april 2011

Anette&Sophia

Eva. skriver:

Spændende...hvad håber i den er værd...

det blev vurderet for to år siden til 1.6, og der er sket en lille smule sidst med maling, udnytning af rum osv. ( har bl.a lavet et walk-in closet, så det åbner forhåbentlig mulighederne lidt. )

men min kæreste er tilfreds, bare det bliver solgt til 1,5 - hvilket jeg syntes er billigt sluppen

Anmeld

20. april 2011

Aves.

anetteb skriver:

det blev vurderet for to år siden til 1.6, og der er sket en lille smule sidst med maling, udnytning af rum osv. ( har bl.a lavet et walk-in closet, så det åbner forhåbentlig mulighederne lidt. )

men min kæreste er tilfreds, bare det bliver solgt til 1,5 - hvilket jeg syntes er billigt sluppen

Det bliver spændende....for en ting er jo vurderingen noget andet hvad det kan sælges for...synes dælme ikke tiden er til hussalg, desværre...hvor stort er det og hvor henne?

Anmeld

20. april 2011

Chr-Hei

anetteb skriver:

det lyder godt
- og hold da op. tre underskrifter på en uge. vildt

der har været 5 huse til salg på samme vej som os, i det sidste år, og de 4 af dem er til salg.

- det sidste er over vurderet. - syntes jeg ihvert fald.

Ja det er lidt vildt også eftersom Grindsted jo ikke ligefrem er en stor by(:

Ja det betyder jo også meget hvilket kvarter huset ligger i om det er eftertagtet, børnevenlig osv... Tror på hvis det ligger i det rigtige kvarter til den rigtige pris så er det ingen sag at komme af med dem.

Klart det ikke er solgt hvis det er overvurderet har også set flere huse jeg slet ikk kan forstå koster de penge de forlanger og det er tit dem der stadig er til salg..

Men i hvertfald held og lykke med det hele (:

Anmeld

20. april 2011

Anette&Sophia

Eva. skriver:

Det bliver spændende....for en ting er jo vurderingen noget andet hvad det kan sælges for...synes dælme ikke tiden er til hussalg, desværre...hvor stort er det og hvor henne?

har ikke forstand på tiderne. men det finder vi jo ud af, ellers må vi vente. - men det er små 200 kvm og ligger i en lille hyggelig landsby udenfor kolding

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.