Dagpenge spørgsmål?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Det var bare hvad jeg fik af vide om 2 mdr siden..

hm.. ok jeg troede bare dagpenge satsen var det samme i hver kommune prøvede lige at ringe til min men de har self lukekt i dag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

smlmea

Selvfølgelig er dagpengesatsen ens i hele landet,på lige fod med feks. førtidspension,og kontanthjælp..

Det jo lovbestemt,og det kan kommunerne altså ikke lave om på..

Anmeld

20. april 2011

AndreasMor84

Det kommer jo an på, om du i din A-kasse er fuldtid eller deltidsmedlem, hvis det er fra dem du får dagpengene? Hvis du får fra kommunen, mener jeg at satsen er ca. 103 kr pr time du har haft arbejde inden du gik på dagoenge..

Anmeld

20. april 2011

Anonym trådstarter

Solstråle2011 skriver:

Det kommer jo an på, om du i din A-kasse er fuldtid eller deltidsmedlem, hvis det er fra dem du får dagpengene? Hvis du får fra kommunen, mener jeg at satsen er ca. 103 kr pr time du har haft arbejde inden du gik på dagoenge..

Barselsdagpenge har ikke noget med A kassen ?? har jeg aldrig hørt om men ok måske jeg ikke har udtrykt mig korrekt jeg mener barsels dagpenge

Anmeld

20. april 2011

Anonym trådstarter

smlmea skriver:

Selvfølgelig er dagpengesatsen ens i hele landet,på lige fod med feks. førtidspension,og kontanthjælp..

Det jo lovbestemt,og det kan kommunerne altså ikke lave om på..

Det mente jeg også derfor blev jeg lidt forvirret..

Anmeld

20. april 2011

AndreasMor84

Anonym skriver:

Barselsdagpenge har ikke noget med A kassen ?? har jeg aldrig hørt om men ok måske jeg ikke har udtrykt mig korrekt jeg mener barsels dagpenge

Nåh det kunne jeg ik lige læse ud af det Men så er det 103 kr. du skal regne med x dit timeantal fra jobbet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.