Dagpenge spørgsmål?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

702 visninger
15 svar
0 synes godt om
20. april 2011

Anonym trådstarter

Hej med jer!

Jeg får dagpenge for tre uger må det være næste torsdag (fra den 7 og så til den 28?) jeg er på højeste sats er der nogen der kan svare på hvad man får ugen ?? syntes det er lidt forvirrende...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

stella

Anonym skriver:

Hej med jer!

Jeg får dagpenge for tre uger må det være næste torsdag (fra den 7 og så til den 28?) jeg er på højeste sats er der nogen der kan svare på hvad man får ugen ?? syntes det er lidt forvirrende...

forstår ikke lige

Anmeld

20. april 2011

hyskystar

3830 kr pr uge

Anmeld

20. april 2011

henh01

i min kommune får man 3737 pr uge hvis man får højeste sats.

Jeg kommer også til kun at få for 3 uger, hvor er det bare belastende at de skærer så skævt ift ens arbejde

Anmeld

20. april 2011

Ni-ko-li-ne

henh01 skriver:

Jeg kommer også til kun at få for 3 uger, hvor er det bare belastende at de skærer så skævt ift ens arbejde

men hvis du får DP for 3 uger får du så ikke løn for den sidste del?

Anmeld

20. april 2011

henh01

Ni-ko-li-ne skriver:

men hvis du får DP for 3 uger får du så ikke løn for den sidste del?

nej for min løn bliver talt op fra d. 1-31 og dagp fra d. 20-20 - jeg overgår til dagp d. 1 og får så kun til og med d. 20 i mdr.

Anmeld

20. april 2011

Ni-ko-li-ne

henh01 skriver:

nej for min løn bliver talt op fra d. 1-31 og dagp fra d. 20-20 - jeg overgår til dagp d. 1 og får så kun til og med d. 20 i mdr.

nåååååårh på den måde... ja det kan jeg godt se, kan i ikke tale med banken og forklare at det kun er den ene mdr.. selvom det er træls

Anmeld

20. april 2011

henh01

Ni-ko-li-ne skriver:

nåååååårh på den måde... ja det kan jeg godt se, kan i ikke tale med banken og forklare at det kun er den ene mdr.. selvom det er træls

Jeg har heldigvis lavet en opsparing de seneste mdr der når jeg overgår til DP står 15000 kr på og så har jeg lavet en aftale med banken om ikke at afdrage på tab på den gæld jeg har ifb med hussalg og tab derpå så jeg i den periode jeg er på DP kun mister 2000 kr til kost om mdr.

Anmeld

20. april 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

ok jeg troede egentligt det var det samme i hver kommune..

Anmeld

20. april 2011

henh01

Anonym skriver:

ok jeg troede egentligt det var det samme i hver kommune..

Det var bare hvad jeg fik af vide om 2 mdr siden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.