Jeg kan fortælle at man altså ikke får....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Det er det så i vores situation! 

ja der er en risiko, men det er ikke en mulighed man ønsker sig og kalkulerer med.....

men man har selv sat sig der jo.... og så nytter det ikke at blive gal på samfundet eller andre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

ja der er en risiko, men det er ikke en mulighed man ønsker sig og kalkulerer med.....

men man har selv sat sig der jo.... og så nytter det ikke at blive gal på samfundet eller andre...

Jeg er ikke gal på samfundet, er øv over at de kan tage 100% nu.

Anmeld

20. april 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg synes det er helt fint, at man får taget af sine børnepenge, hvis man ikke har betalt sin institutionplads.

Hvorfor skal vi andre gå og betale, hvis man "bare kan gå fri".

Hvis man har så få penge, at gøre godt med, at man ikke kan betale kan man søge friplads.

Anmeld

20. april 2011

smokin

Anonym skriver:

Jeg er ikke gal på samfundet, er øv over at de kan tage 100% nu.

Jeg kan simpelthen ikke forstå dig? 

Du er øv over at de tager nogle penge du skylder væk for pasning? 

- Jeg synes det er helt fair at de kan gå ind og inddrage 100%. Pengene er jo oprigtigt til at betale for pasning... ikke til at indhente gamle regninger eller overlevelse.

Anmeld

20. april 2011

smokin

Zette skriver:

- Jeg synes det er helt fair at de kan gå ind og inddrage 100%. Pengene er jo oprigtigt til at betale for pasning... ikke til at indhente gamle regninger eller overlevelse.

og pengene er jo iøvrigt også "brugt".... du har jo fået ydelsen... 

Anmeld

20. april 2011

Anonym trådstarter

Zette skriver:

Jeg forklare mig igen!! 

Jeg er ikke gal på samfundet, jeg ved godt at jeg skylder for 3 mdr. og vidste godt pengene vil blive taget! Derfor har jeg da lov til at være øv over at vi ikke kan købe tøj til børnene, og øv at vi er i den situation, som vi selv har sørget for at ende i.

Anmeld

20. april 2011

smokin

Anonym skriver:

Jeg forklare mig igen!! 

Jeg er ikke gal på samfundet, jeg ved godt at jeg skylder for 3 mdr. og vidste godt pengene vil blive taget! Derfor har jeg da lov til at være øv over at vi ikke kan købe tøj til børnene, og øv at vi er i den situation, som vi selv har sørget for at ende i.

absolut - så misforstod jeg dig! 

Anmeld

20. april 2011

Anonym trådstarter

Zette skriver:

absolut - så misforstod jeg dig! 

Ja det er nemt at misforstå over tekst, godt det er løst nu. 

Anmeld

20. april 2011

Anonym

Hvis du har lavet en afdragsordning med skat/kommunen, syntes jeg da du skal prøve at ringe til dem. Jeg kan forestille mig at deres systemer automatisk trækker hvis man skylder noget, og ikke kan se at der er lavet en afdragsordning. Prøv at ring til dem.

Anmeld

20. april 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis du har lavet en afdragsordning med skat/kommunen, syntes jeg da du skal prøve at ringe til dem. Jeg kan forestille mig at deres systemer automatisk trækker hvis man skylder noget, og ikke kan se at der er lavet en afdragsordning. Prøv at ring til dem.

Jeg troede ikke man kunne lave afdragsordning på skyld af børnepasning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.