Anonym skriver:
Jeg kan så fortælle, vi er i klemme økonomisk, og har først fremmest sørget for at vi har et sted at bo og så er der betalt børnepasning bagefter. Det drejer som 3 mdr vi ikke har kun betale det.
Der er altså nogle familier som ikke kan betale børnepasning, og med den nye ordning gør det os endnu mere fattige når de trækker pengene, selvfølgelig skal skat have sine penge, og det må man sige de glædeligt tager fra familierne som skulle have haft sommersko og tøj til børnene idag.
Det er selvfølgelig trist, men alligevel el retfærdigt i mine øjne.
Det der ofte går galt er at man laver en budgetkonto og ikke holder den (har være der, og sikke noget rod!!)
- og endnu værre at rydde op i!
Hvis så ikke ens økonomi kan bære der skaæ "ryddes op" og der skaæ betales en stor sum penge for at indhente det fortabte, kan jeg sagtens forstå det går galt. Men men men det retfærdiggør ikke at samfundet skal betale det udestående man måtte hæ fordi man måske har rodet lidt rund i det og måske endda æevet lidt over evne??
Ja jeg gætter bare, men det er ofte sådan jeg oplever det sker når det går galt....
Uanset hvad, ja så skal regningen jo betales, og det ville da være en bjørnetjeneste bare at lade stå til tænker jeg. På den her måde hjælper man (måske på den hårde, men effektive måde) folk til selvhjælp. For igen penge = folk får styr på deres økonomi....
Jeg håber I får styr på stumperne, men kan desværre ikke mene det er forkert at man har valgt at inddrive jeres gæld på denne måde.
/Jo
Anmeld