kan bare ikk få det til at passe sammen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2011

Anonym trådstarter

Nalle skriver:

Og det kan ikke være rykkere, eller ekstra omkostninger der er kommet på regningen?

det kan bare ikke passe med 3000 siden januar at de har lagt oven i.

vi har betalt det vi ellers skulle. og de har trukket børnepengene hele sidste år og så januar og nu også jo. og i januar fik vi brev om at det kun var 4000 et eller andet mener 4500 i alt vi manglede og derfor kan jeg ikk få det til at hænge sammen overhovedet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

slettet_7530

Anonym skriver:

det kan bare ikke passe med 3000 siden januar at de har lagt oven i.

vi har betalt det vi ellers skulle. og de har trukket børnepengene hele sidste år og så januar og nu også jo. og i januar fik vi brev om at det kun var 4000 et eller andet mener 4500 i alt vi manglede og derfor kan jeg ikk få det til at hænge sammen overhovedet

hvad med pasning for indeværende måned?? har i selv betalt den eller har de trukekt dem måske.

Nu spørger jeg lige lidt dumt, men har i ikke betalt for pasning hele sidste år???

Anmeld

20. april 2011

Nadia&Daniel

Altså jeg skylder 1600.- til SKAT - men vi har fået alle børnepengene i dag...

Anmeld

20. april 2011

SaraLM

Ok, jamen så pas!
Håber de kan give jer nogle svar senere i dag :-)

Anmeld

20. april 2011

Anonym trådstarter

Albertesmor skriver:

hvad med pasning for indeværende måned?? har i selv betalt den eller har de trukekt dem måske.

Nu spørger jeg lige lidt dumt, men har i ikke betalt for pasning hele sidste år???

vi har betalt pasning for denne måned også.
var selv inde og så på vores budget at pengene til pasning var trukket som de altid bliver.

jo sidste år har vi også betalt pasning men det var de første 3 mdr hun gik i dagpleje havde vi ikk penge til at betale godt 3000 til pasning da jeg var på KH og han på Pansion og så var det vigtiger med mad. vores ansøgning og frilads havde de ikk fået. men det trak de jo så fra børnepengene da det så var. ellers ahr vi betalt for pasning hver eneste måned.

Anmeld

20. april 2011

Anonym trådstarter

Nadia&Daniel skriver:

Altså jeg skylder 1600.- til SKAT - men vi har fået alle børnepengene i dag...

så det nok bare os der er sket en fejl ved eller sådan noget. vi går ned og høre ad hvad der er sket og hvorfor det er sådan

Anmeld

20. april 2011

Anonym trådstarter

SaraLM skriver:

Ok, jamen så pas!

mange tak. håber vi også det vil da hvertfald være rart nok at vide hvorfor det er som det er

Anmeld

20. april 2011

Anonym trådstarter

SaraLM skriver:

Ok, jamen så pas!

mange tak. håber vi også det vil da hvertfald være rart nok at vide hvorfor det er som det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.