kan bare ikk få det til at passe sammen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

902 visninger
17 svar
0 synes godt om
20. april 2011

Anonym trådstarter

ja vi har jo fået børnepenge idag. og vi har fået 1199.

det kan jeg ikke få til at passe, vi skyldte 4500 for pasning og det fik vi brev om i januar. og der trak de jo det halve den gang og de har lige taget alt hvad jeg skulle ha tilbage i skat og det var 2100ca. så kan ikk få det til at hænge sammen hvorfor de skulle trække godt 3000 nu og til hvad. kunne ha fået det til at hænge sammen hvis det var et par 100 kr men ikk mere.

er det kun til pasning de må trække hvis man skylder der? eller må de trække til andet også. da min kæreste skylder SKAT i forvejen. har det noget at sige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

stella

ring ind og snakke med passeningen kontoret.. det kan være de kan svare på dit spørgsmål

Anmeld

20. april 2011

Anonym trådstarter

stella skriver:

ring ind og snakke med passeningen kontoret.. det kan være de kan svare på dit spørgsmål

vi regner med vi går der ned og snakker med dem for at høre ad hvad der lige er sket.

hvad jeg kan regne mig frem til har vi siden januar betalt 4200 til pasning som vi skyldte til så det hænger jo ikk sammen på nogen måde.

Anmeld

20. april 2011

stella

Anonym skriver:

vi regner med vi går der ned og snakker med dem for at høre ad hvad der lige er sket.

hvad jeg kan regne mig frem til har vi siden januar betalt 4200 til pasning som vi skyldte til så det hænger jo ikk sammen på nogen måde.

der er ikke andet end og gøre

Anmeld

20. april 2011

Anonym trådstarter

stella skriver:

der er ikke andet end og gøre

nej det nok helt rigtig... men det vil vi prøve.

Anmeld

20. april 2011

Nalle

De trækker kun til børnepasning, for min kæreste og jeg skylder også skat penge, men det har de ikke trukket

Anmeld

20. april 2011

Anonym trådstarter

Nalle skriver:

De trækker kun til børnepasning, for min kæreste og jeg skylder også skat penge, men det har de ikke trukket

det er også det vi ikke kan få til at hænge sammen. for det passer med det min kæreste skylder til SKAT det de har trukket. og derfor vi er helt forvirret. for har nemlig også hørt at det kun var til pasning de trak.

men nu skal vi ned og høre kommunen ad her klokken 10 så må vi jo se hvad de har at sige. for vi burde kun skulle betale nogen 100 af til pasning hvis der stadig var noget der da de trak mine skattepenge til det også.

Anmeld

20. april 2011

SaraLM

Jeg kan ikke lade være med at tænke på, om din overskydende skat ikke er gået til noget andet du skylder det offentlige? Og at de så har trukket pasningen fuldt fra børnepengene?

Anmeld

20. april 2011

Nalle

Anonym skriver:

det er også det vi ikke kan få til at hænge sammen. for det passer med det min kæreste skylder til SKAT det de har trukket. og derfor vi er helt forvirret. for har nemlig også hørt at det kun var til pasning de trak.

men nu skal vi ned og høre kommunen ad her klokken 10 så må vi jo se hvad de har at sige. for vi burde kun skulle betale nogen 100 af til pasning hvis der stadig var noget der da de trak mine skattepenge til det også.

Og det kan ikke være rykkere, eller ekstra omkostninger der er kommet på regningen?

Anmeld

20. april 2011

Anonym trådstarter

SaraLM skriver:

Jeg kan ikke lade være med at tænke på, om din overskydende skat ikke er gået til noget andet du skylder det offentlige? Og at de så har trukket pasningen fuldt fra børnepengene?

nej for jeg skylder ikke det offenlige andre penge end til pasning det er kun min kæreste der gør det og der har de jo trukket hans skattepenge. fik også brev om at det var trukket jo og min mor tjekked hvad det var til også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.