Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
StephanieJ skriver: Måske, det kan sagtens være han har boet i Jels og ville væk. I have no clue. Men kan godt være drengen er 9 år og dem der kørte ham til det han påstod der skulle være hans hjem tænkte at han nok kom ind. Men ville man ikke gå med ham og sikre sig at han kom ind??
Måske, det kan sagtens være han har boet i Jels og ville væk. I have no clue.
Men kan godt være drengen er 9 år og dem der kørte ham til det han påstod der skulle være hans hjem tænkte at han nok kom ind. Men ville man ikke gå med ham og sikre sig at han kom ind??
Det ville jeg ihvertfald gøre, men det gjorde de så ikke...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Louisiana28 skriver: Det ville jeg ihvertfald gøre, men det gjorde de så ikke...
Ja ville jeg nemlig også!
Men håber det bare er fis eller en dreng der "bare" er i "oprør"
Håber på en happy ending
StephanieJ skriver: Ja ville jeg nemlig også! Men håber det bare er fis eller en dreng der "bare" er i "oprør" Håber på en happy ending
Ja, naturligvis skal der være en happy ending
mystisk....
Perl skriver: mystisk....
Mon ikke!
Jeg har ikke umiddelbart kunne finde nogen updates om sagen på nettet, men hende jeg kender, som er med i tvsyd-klippet jeg har lagt ind, siger at hun har talt med politiet, og de har givet besked om, at han er fundet igen
Louisiana28 skriver: Jeg har ikke umiddelbart kunne finde nogen updates om sagen på nettet, men hende jeg kender, som er med i tvsyd-klippet jeg har lagt ind, siger at hun har talt med politiet, og de har givet besked om, at han er fundet igen
Nej har heller ikke kunne se/finde nogen updates! Men dejligt han er hjemme igen.
Ved de noget om om det er sandt han blev sat af og hvornår han blev fundet?
StephanieJ skriver: Nej har heller ikke kunne se/finde nogen updates! Men dejligt han er hjemme igen. Ved de noget om om det er sandt han blev sat af og hvornår han blev fundet?
Det ved jeg desværre ikke. De havde bare sagt, at han var fundet igen.
Louisiana28 skriver: Det ved jeg desværre ikke. De havde bare sagt, at han var fundet igen.
Okay, også det vigtigste kan man sige
Ja historien virker da rigtig mystisk.. hmm.. Men godt han er hjemme igen. Hvad med hans bror der angiveligt også skulle være sat af?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128